Turističko vijeće HTZ-a usvojilo Program rada za 2013. godinu

Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na današnjoj je sjednici usvojilo Program rada HTZ-a za 2013. koji je usmjeren na ostvarenje dva temeljna strateška cilja hrvatskog turizma - povećanje broja dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalni dio Hrvatske.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) na današnjoj je sjednici usvojilo Program rada HTZ-a za 2013. koji je usmjeren na ostvarenje dva temeljna strateška cilja hrvatskog turizma - povećanje broja dolazaka u pred i posezoni te u kontinentalni dio Hrvatske.

Ministar turizma Veljko Ostojić izrazio je nadu u njihovo ostvarenje, podsjetivši kako će na rezultate iduće sezone značajno utjecati nastavak globalnih recesijskih trendova.

Iznimni rezultati sezone 2012. su produkt dobre pripreme i predanog rada svih čimbenika u turizmu, a ponovimo li te rezultate i u nadolazećoj sezoni, moći ćemo svi zajedno biti zadovoljni, kazao je.

Predstavljajući Program rada, direktorica Glavnog ureda HTZ-a Meri Matešić objasnila je kako će se u idućoj godini intenzivno raditi na oblikovanju jedinstvenih turističkih proizvoda i sadržaja, zbog čega će HTZ poticati razvoj destinacijskih menadžment kompanija i destinacijskih menadžment organizacija te marketing brendova, dok će se promidžbene aktivnosti u puno većoj mjeri realizirati putem online kanala.

Jedan od čimbenika takvog razvoja je snažnije uključenje subjekata privatnog i javnog sektora te sukladno tomu i povećanje investicija u turizmu.

Među brojnim novinama u načinu rada HTZ-a, u planu je viralna marketinška kampanja, a u studijska putovanja novinara po prvi će se put uključiti i utjecajni bloggeri s ciljanih tržišta.

Udruženo oglašavanje pojednostavljeno je i ostvarivat će se kroz manji broj modela, a značajno je smanjen broj sajamskih nastupa, kao i opseg oglašavanja u klasičnim medijima.

U skladu s potrebama online aktivnosti, povećat će se broj multimedijalnih sadržaja, smanjiti produkcija tiskanih promidžbenih materijala, a postojeće tiskane brošure dobit će digitalna izdanja.

Na današnjoj je sjednici za novog direktora predstavništva HTZ-a u Velikoj Britaniji, između 14 kandidata, jednoglasno odabran Tonko Rilović, koji je tijekom dosadašnje karijere bio na nekoliko rukovodećih pozicija u nacionalnoj aviokompaniji Croatia Airlines.

Turističko vijeće prihvatilo je Plan nadzora turističkih zajednica za 2013., a usvojilo je i prijedlog za promidžbu hrvatskog turizma u suradnji s Hrvatskim skijaškim savezom.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve