Turisti nezadovoljni našom šoping ponudom

Autor: Radmila Kovačević/VL , 11. listopad 2014. u 10:30
Photo: Luka Stanzl/PIXSELL

U Zagrebu u trgovinama u središtu grada kupuje 23 posto turista, a u trgovačke centre odlazi ih 33 posto.

Moderni nomadi, tzv. globe shopersi, koji svijetom putuju prvenstveno kako bi kupovali, godišnje u europskim trgovinama potroše čak 48 milijardi eura.

Kupovinu kao glavni motiv za putovanja priznaje, recimo, 48 posto Rusa i čak 82 posto kineskih turista. Dakako, ne pokreće sve turiste isključivo želja za kupovinom, no dok su na putovanju, u novčanike posežu praktički svi. Koliko duboko će zagrabiti, najčešće, pak, ovisi o domaćinima. U Hrvatskoj je turistička potrošnja još daleko od željene, ali u kupnju se upušta čak 82 posto turista koji dolaze ljetovati na Jadran. U Zagrebu, pak, u trgovinama u središtu grada kupuje 23 posto turista, a u trgovačke centre odlazi ih 33 posto. Sve ovo rečeno je na okruglom stolu "Kako potaknuti turističku potrošnju", u organizaciji Arena Centra.

Zadovoljstvo ponudom daleko je ispod željene. Prema istraživanju Instituta za turizam, jadranski turisti mogućnost za kupnju u Hrvatskoj svrstavaju na pretposljednje, 26. mjesto među  27 promatranih elemenata turističke ponude. Gosti zagrebačkih hotela daju, pak, nešto bolju ocjenu. Mogućnostima za kupovinu u glavnom gradu Hrvatske dodjeljuju 18. poziciju među 28 promatranih elemenata.  

Komentirajte prvi

New Report

Close