Teško je i skupo ući na strana tržišta, 
ali uspjeli smo i rastemo

Autor: Marija Crnjak , 22. srpanj 2018. u 22:01
Foto: Goran Jakus/PIXSELL

Bagatin ima reputaciju izvrsnosti u područjima stomatologije, plastične kirurgije, dermatologije i kozmetologije te pružamo više od 250 usluga.

Jednim dijelom sama potražnja pacijenata i tržišta, a drugim odluka da se briga o stranim klijentima podigne na višu razinu, kumovali su uzdizanju Poliklinike Bagatin u vrh ponude kad je hrvatski zdravstveni turizam u pitanju. To je vodeća poliklinika za maksilofacijalnu, opću i plastičnu kirurgiju, dermatologiju i anesteziologiju te stomatologiju, koju je 1995. osnovao prof. dr. sc. Marijo Bagatin, svjetski poznati maksilofacijalni i plastični kirurg. Posao 2006. preuzimaju sinovi, dr. Dinko Bagatin čija je specijalnost opća i plastična kirurgija, dr. Tomica Bagatin maksilofacijalni kirurg, dok je na čelu Poliklinike ravnatelj Ognjen Bagatin, koji je ipak odabrao ekonomiju i menadžment. U 10 godina ustanova s dva zaposlena narasla je na 90 djelatnika, s tendencijom rasta te lanjskim prihodom od 35 milijuna kuna. Ognjen Bagatin otkriva kako je tekao put od medicine do zdravstvenog turizma, kako privući strane klijente, te što je presudno za izvrsnost.

Kako ide vaša priča od medicine do medicinskog turizma?

S pričom zdravstvenog turizma startali smo početkom 2016. kada je broj inozemnih klijenata počeo značajno rasti. Tada smo formirali odjel zdravstvenog turizma posvećen razvoju i otvaranju novih tržišta, predstavljanju sajmovima i kongresima, suradnji s agencijama i brizi o klijentu tijekom cijelog putovanja.

Što dobivaju vaši inozemni pacijenti?

Na prvom mjestu je strpljenje. Potom brza reakcija, na upite a odgovaramo u 24 sata, slijedi telemedicina – dostupnost za konzultacije kako bismo što bolje pratili oporavak naših stranih klijenata. Oni mogu zatražiti skype ili telefonski razgovor s doktorom koji će mu objasniti plan terapije. Vrlo važne stavke su i transparentnost cijena i informacija na našem webu na nekoliko jezika, organiziranost i fleksibilnost. Trudimo se na vrijeme sve organizirati kako bi klijenti prilikom prvog posjeta uspjeli odraditi što više. Usto se svi educiramo minimalno jednom mjesečno u segmentu uslužnosti. Za inozemne pacijente imamo pakete usluga, od organizacije puta, smještaja, lokalnih transfera… Naš standard kvalitete može se mjeriti s onim u hotelu s 5*, uz najviše standarde zdravstvene usluge.

Koje djelatnosti Bagatina su na tržištu medicinskog turizma?

Bagatin ima reputaciju izvrsnosti u područjima stomatologije, plastične kirurgije, dermatologije i kozmetologije te pružamo više od 250 usluga. Iako je sve počelo na temeljima plastične kirurgije i očevoj privatnoj praksi 1995., stomatologija ima najveći utjecaj na naš današnji poslovni model. U visoko modernom Dental centru stavljamo naglasak na estetsku stomatologiju, oralnu kirurgiju, implantologiju te 2D i 3D dijagnostiku. Izdvojio bih i estetsku kirurgiju gdje je naglasak na zahvatima korekcije grudi, 4D liposukciji te korekciji nosa i očnih kapaka. I, naravno, na ‘injectablesima’ .

Je li teško probiti se na ino tržište?

Jako teško. Potreban je jako veliki budžet kako biste došli do stranih klijenata. Na ciljanim tržištima, cijena oglašavanja puno je veća nego u Hrvatskoj. I cijena usluge je veća što je jedan od glavnih razloga zašto klijenti putuju u potrazi za uslugama. Isto vrijedi i za suradnju s partnerima na tim tržištima.

Koliko je medicinska izvrsnost važna za medicinski turizam?

Prošla i ova godina za nas su bile velike i važne. Napravili smo mnogo, narasli smo, a rast su pratile su i brojne inozemne nagrade. U 2017. osvojili smo nagradu za najbolju internacionalnu kliniku za estetsku kirurgiju “Best International Cosmetic Surgery Clinic” International Medical Travel Journala. Ove godine bili smo finalisti u tri kategorije. U konkurenciji od 290 stomatoloških klinika diljem svijeta naš Dental centar dobio je nagradu u kategoriji potpune rekonstrukcije čeljusti, čime smo se plasirali među najbolje stomatološke klinike u svijetu. Proglašeni smo i vodećom dermatološkom klinikom u Europi prema analizi europskih dermatoloških klinika, Sve nagrade olakšavaju nam komunikaciju i privlačenje ino klijenata jer ulijevaju povjerenje i sigurnost te im olakšavaju odabir.

Komentirajte prvi

New Report

Close