Talijani odustaju od Afrike i Grčke, dio će i u Hrvatsku

Autor: Marija Crnjak , 21. srpanj 2015. u 22:00
Predstavništvo HTZ-a u Italiji radi i na otvaranju prometnih veza koje će dovesti više Talijana/Ivo Čagalj/PIXSELL

S Croatia Airlinesom pregovara se o uvođenju izravne linije za Milano, s brodarima o nižim cijenama.

Porast s talijanskog tržišta sedam posto u dolascima u prvoj polovici godine, čime su se u ponedjeljak pohvalili u Hrvatskoj turističkoj zajednici (HTZ), a ministar turizma Darko Lorencin protumačio kao povratak Talijana, može se zahvaliti blagom rastu optimizma u Italiji, a rast bukinga u posljednjih nekoliko tjedana nevoljama mediteranskih konkurenata.

Tako to objašnjavaju organizatori putovanja u Italiji te direktor predstavništva HTZ-a u Italiji Branko Curić, koji je prije devet mjeseci preuzeo tešku zadaću da u Hrvatsku dovede nove goste te znatno premaši brojku od milijun Talijana koji se godišnje odmaraju u Hrvatskoj. "Rezervacije za sezonu otprilike su na razini lanjskih, nema tu spektakularnih pomaka jer ništa ne ide preko noći, no blagi porast BDP-a povećao je optimizam i želju za putovanjima, što bi nam mogao biti vjetar u leđa", kaže Branko Curić, no napominje kako Hrvatska tek treba iskoristiti potencijal talijanskog tržišta.

"Od 60 milijuna Talijana u Hrvatsku putuje njih tek milijun, a većina Talijana nema predodžbu o Hrvatskoj. Cilj nam je u suradnji s globalnom PR agencijom, što zasad odlično funkcionira, promovirati destinaciju i pojačati prometnu povezanost s različitim dijelovima Italije. Pregovaramo s Croatia Airlinesom o uvođenju izravne linije za Milano, to je motor Italije i važan je za povezivanje biznisa, kao i turistički, posebno stoga što se bilježi porast posjeta Talijana Zagrebu. S brodarima dogovaramo mjere sufinanciranja karata kako bi se smanjile cijene jer gotovo 20 posto Talijana u Hrvatsku stiže brodom.

Cilj je i Napulj, središnja Italija, ali i Kalabrija te Sicilija", objašnjava Branko Curić te dodaje da su Talijani jako dobro reagirali na novi slogan "Hrvatska puna života".Rea Karninčić iz agencije Solo Croazia ističe da je interes Talijana za Hrvatsku blago porastao nakon eskalacije krize u Grčkoj: "Hrvatska nikad nije bila u boljoj situaciji s talijanskim tržištem. U Egipat, Tunis, Maroko strah ih je putovati, otkazuju se i aranžmani za Grčku, u blizini ostaju sama Italija, Španjolska i Hrvatska. Mislim da će ove godine last minute biti presudan s talijanskog tržišta, no zasad manje-više svi organizatori putovanja s kojima sa razgovarala bilježe slične rezultate kao i lani za Hrvatsku". 

Komentirajte prvi

New Report

Close