Svi žele vidjeti odakle su viceprvaci svijeta

Foto: Petar Glebov Foto: Petar Glebov

u pripremama za posezonu hrvatski su nogometaši dobitna kombinacija.

Brojni turisti produžili su boravak u Hrvatskoj zbog odlične atmosfere u zemlji za vrijeme nogometnog svjetskog prvenstva, što je na brojnim tržištima, uz ogromne promotivne efekte, izazvalo i porast potražnje, pa i u Francuskoj, Ujedinjenog Kraljevstva i Rusiji s kojima je Hrvatska igrala završne utakmice, izjavio je za Hinu direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristjan Staničić, koji je zadovoljan jer informacije koje pristižu s raznih tržišta govore o porastu zanimanja za Hrvatskom zbog odličnog nastupa na Svjetskom nogometnom prvenstvu.

Govoreći o novoj kampanji za posezonu koja slijedi, ističe da će u tome komunicirati turističke proizvode enogastronomiju, nautiku i aktivni odmor, kao i da nastavljaju s korištenjem sekvenci iz već poznatog spota u svijetu s hrvatskim sportašima i umjetnicima “Ambasadori hrvatskog turizma” s inačicom slogana “Croatia, full of excellent players”, koji su pokrenuli tijekom SP-a u Rusiji. Pritom će nogometaše povezati kroz prizmu fotografija i tekstova s destinacijama iz kojih dolaze, te tako vizualno i komunikacijski spojiti Slavonski Brod i Marija Mandžukića, Donji Miholjac i Domagoja Vidu, Luku Modrića i Zadar, Ivana Perišića i Omiš, Antu Rebića i Imotski...     

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!