Sve za kupce: S fontanom West Gate glumi turističku atrakciju

Autor: Marija Crnjak , 01. ožujak 2012. u 22:00

U tvrtki Autocesta Zagreb-Macelj kažu da su znak postavili 16. veljače nakon što je investitor pribavio sve potrebne suglasnosti

Uprava Trgovačkog centra West Gate doskočila je zabrani postavljanja reklama uz autocestu postavivši smeđu turističku ploču za “Fontanu West Gate”. Centar je za neubičajen znak, za koji smo navikli da predstavlja povijesne i prirodne znamenitosti, dobio sve potrebne suglasnosti, doznaje Poslovni dnevnik.

Smeđa ploča koja poziva turiste da vide fontanu West Gatea postavljena je na autocesti Zagreb-Macelj u smjeru Macelja, nekoliko kilometara prije skretanja za shopping centar. Investitor je Trgovački Centar Zagreb (tvrtka u čijem sastavu posluje Centar West Gate). No, kod investitora nismo uspjeli doznati detalje o postavljanju signalizacije, već su nas uputili na tvrtku koja je postavila znak, tvrtku Autocesta Zagreb-Macelj (AZM). Aleksandar Čaklović, član Uprave AZM-a, potvrdio nam je da je AZM u prosincu 2011. dobio od Trgovačkog centra zahtjev za odobravanje i postavljanje turističkog znaka za fontanu, uz obrazloženje da je riječ o najvećoj fontani u ovome dijelu Europe. Uz zahtjev je bio priložen i dopis Turističke zajednice Zagrebačke županije, koja podržava navedeni zahtjev. “AZM je Centru potom uputio dopis da mora udovoljiti svim zahtjevima koji proizlaze iz nekoliko zakona i pravilnika. Na to smo početkom siječnja od investitora dobili prometni elaborat, suglasnost Ministarstva prometa, Potvrtdu TZ-a Zagrebačke županije da se fontana smatra turističkim objektom. Time je investitor udovoljio svim zahtjevima i 16. veljače smo postavili znak”, objašnjava Čaklović. Direktorica županijske Turističke zajednice Ružica Rašperić ne vidi ništa sporno u odluci da fontana trgovačkoga centra bude turistička atrakcija. “S LED osvjetljenjem, igrom fluorescentnih boja i snagom ledenog mlaza, fontana je najveća u ovome dijelu Europe, pa je turistički atraktivna”, kaže Rašperić, sretna zbog navdene investicije. U ljepotu atrakcije nismo se mogli uvjeriti, jer kad smo je prije nekoliko dana posjetili, poprativši znak, fontana nije radila.

Komentari (4)
Pogledajte sve

PS: Zagreb je vjerojatno jedini grad u Europi koji si može priuštiti da mu (većinom pohrđala) rasvjeta diljem autoputa radi i po bijelim danom.

Da naravno, turisti će se diviti fontanama koje su koštale 5x više od stvarne cijene (gdje li je završila lova?) dok voze cestama gdje leži šljunak od prenatrpanih kamiona koji jure kao ludi zagrebačkim obilaznicama, pored koje fontanice uoče i zverinjake i nepokošenu travu, blato i prašinu pored cesta kojim voze i ne mogu vjerovati kako malo ovaj grad mari za onim “sitnim” detaljima gradske ljepote. Bit će da pored toliko nezaposlenih nemaju koga tko bi se prihvatio uljepšavanja grada tamo gdje nije potrebna velika lova (od koje neki, uvijek isti veliki dio kolača sebi trpaju u džep) da bi se stvorio veliki/veći efekt, pa barem za oko prolaznika/turista. S obzirom da nam je država gotovo isključivi uvoznik i da se živi od ubiranja od poreza na potrošnju/konzum ovakva bolesno precijenjena fontana postaje jedino mjerilo i glavna atrakcija.

ovo nije vijest. ako su se potrudili napravit fontanu ne treba oko toga pravit halabuku a ionako nitko u shoping ne ide zbog fontane

New Report

Close