Styrijini portali ponovno ruše rekorde: Zajedno dosežu do gotovo 1,5 milijuna ljudi u Hrvatskoj

Autor: Poslovni.hr , 13. prosinac 2012. u 17:04
Ilustracija / thinkstock

Još se jednom pokazalo kako je nedavni redizajn bio potreban i odlično odrađen posao te je Poslovni.hr u studenome čitalo više od 255.000 čitatelja.

Nakon odličnog uspjeha u listopadu, portali iz Styria digitalne grupe ponovnoostvaruju odlične rezultate: Zajedno dosežu do gotovo 1,5 milijuna ljudi u Hrvatskoj!

Rezultati istraživanja gemiusAudience za studeni 2012. godine pokazali su rastući trend na većini hrvatskih portala. Tako je 24sata.hr čitalo više od milijun ljudi, čime je ostvaren apsolutni rekord! 24sata se trenutno nalazi na drugoj poziciji po podjećenosti svih hrvatskih stranica sa samo 8.000 čitatelja manje nego index.hr. Zanimljivim i aktualnim sadržajima poput velikog božićnog specijala te stalnim novitetima poput rubrike Astro, 24sata.hr zadržava postojeće i privlači nove čitatelje i njihovo povjerenje.

"Nove čitatelje smo privukli zanimljivim i raznovrsnim sadržajima. S njima komuniciramo svim kanalima i oni aktivno sudjeluju u kreiranju mišljenja i vijesti. Naš rast je organski, nismo koristili trikove i preusmjerili korisnike s drugih web stranica i servisa", kaže Sanda Lončar, članica Uprave za digitalno poslovanje 24sata i Večernjeg lista.

Veliki uspjeh postigao je i najčitaniji poslovni portal u Hrvatskoj – poslovni.hr. Još se jednom pokazalo kako je nedavni redizajn bio potreban i odlično odrađen posao te je poslovni.hr u studenome čitalo čak 8,3% više ljudi – tj. više od 255.000 čitatelja. Apsolutni rekord koji portal Poslovnog dnevnika i dalje svrstava u top15 hrvatskih web stranica!

Vecernji.hr je također postigao odličan rezultat – porast čitanosti od 8% donodi rekordni broj čitatelja, njih 708.625. Ozbiljnim, transparentnim i vjerodostojnim izvještavanjem, te dodatnom usmjerenošću na središnju Hrvatsku i područje Zagreba, redakcija portala Večernjeg lista i dalje radi na povećanju čitateljske baze i njihovog zadovoljstva. I naši specijalizirani portali – zdravakrava.hr, budi.in i gastro.hr – ostvarili su odlične rezultate, a Zdrava krava i Budi IN pozicionirali su se kao vodeći u svojoj niši. 

Komentari (2)
Pogledajte sve

najbolje da sad date sami sebi nagradu kako se to radi kod nas.Portal i forum Poslovnog su katastrofalni,negledljivi i nerazumljivi.Za veći broj otvaranja,klikova,na portal razlog je šta se korisnici svako malo skidaju sa portala pa se vraćaju.Ja jednostavno ne mogu gledat u ovaj portal više od par minuta!

…daklem, a o redizajniranom,raštimanom,row bau,poluslijepom i nepotentnom forumu ni riječi…

New Report

Close