Stiže poslovnica budućnosti

Autor: Bernard Ivezić , 27. svibanj 2010. u 22:00

Asseco SEE nudi sustav koji klijenta identificira čim zakorači u banku

U skladu s novom filozofijom bankarstva, koja u središte stavlja korisnika, kompanija Asseco South East Europe predstavila je na konferenciji New Banking Vision u Umagu bankarsku poslovnicu budućnosti zvanu Experience.

Novi pristup, koji omogućuje identifikaciju korisnika pri ulasku u banku s pomoću RFID tehnologije bankama pruža kvalitetnije kreiranje ponude i odgovaranje na potrebe i želje svojih korisnika, tvrde u Assecu SEE.Direktor maloprodaje PBB banke iz Srbije Marko Petrović, koji su počeli uvoditi takvo rješenje, kaže da je to prvenstveno stoga što su klijenti danas mnogo zahtjevniji. “Očekuju da ih se već na ulazu prepozna, pozdravi i oslovi imenom inače se ne osjećaju dobro i nisu prijateljski raspoloženi. Više nije dovoljan tradicionalan pristup već se mora ići prema nečemu što nazivamo potpuni bankarski pristup”, kaže Petrović. U Assecu svoj novi sustav Experience opisuju kao model za automatizaciju poslovnica i integraciju sa sustavom za upravljanje zadovoljstvom korisnika takozvanim CRM-om. Inače, Asseco South East Europe jedan je od najvećih sistemskih integratora u regiji. Prošle je godine uprihodila 100,6 milijuna eura. Uz rast od 4,8 posto dok je neto dobit porasla 92,4 posto na 8,8 milijuna eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close