Startup Hrvata u Berlinu među 40 najboljih poslodavaca

Berlinski ured Zizoo-a/ZIZOO.COM Berlinski ured Zizoo-a/ZIZOO.COM

Jedan od većih svjetskih portala za traženje posla Jobbatical popisao 40 najpoželjnijih poslodavaca u 2. najvećem startup sjedištu Europe Berlinu i na njega postavio Zizoo.

Dok se u Hrvatskoj domaći startupi sve žešće takmiče za najbolje talente, veliku pobijedu u takvoj utrci upravo je ostvario jedan hrvatsko-austrijski startup, i to u drugom najvećeg startup hub-u u Europi - Berlinu. Startup Zizoo, koji su osnovala dva Zagrepčanina Sinan Mašović i Ivan Miletić, s Bečankom crnogorskog podrijetla Annom Baničević i Španjolcem Benitom del Valle, jedan od većih svjetskih portala za traženje posla Jobbatical, proglasio je jednim od najboljih mjesta za raditi u Berlinu u 2019. godini.

Jobbatical je u svom izboru naveo da je Zizoo za ovu godinu jedan od 40 najboljih startupa u kojima možete raditi u Berlinu. Ovo priznanje je tim laskavije kad se zna da se Zizoo našao na popisu na kojem je i najvredniji europski fintech N26 s tržišnom evaluacijom od 2,7 milijardi dolara.

Zizoo se u sklopu ovog izbora našao i na među četiri najbolja berlinska startupa za raditi u 2019. godini u kategoriji putovanja. “Privlačeći poput magneta talente iz masivnog bazena srednje i istočne Europe, inovacijski ekosistem Berlina ima dodatne prednosti u niskim troškovima života”, navodi Jobbatical.

Berlinski magnet

Sinan Mašović, suosnivač i direktor financija Zizooa kaže da je jako zadovoljan priznanjem, ali upozorava da iza toga stoji vrlo mnogo rada.

“Činjenica da imamo više o 20 nacionalnosti u timu i fantastična radna atmosfera čemu je zaslužan i rigidan proces selekcije, kojeg je direktorica Anna Baničević implementirala iz Googla a gdje je izuzetno važan kulturni fit koji se ogleda u tome da svi članovi tima odgovaraju profilu - vrlo si ambiciozna osoba i želiš non-stop rasti, vidiš širu sliku i pozitivna si osoba”, kaže Mašović.

Inicijalno, Zizoo je nastao u Zagrebu. Odavde dosta ljudi surađuje s hrvatsko-austrijskim startupom. Uz Mašovića, koji vodi financije, drugi hrvatski osnivač je Ivan Miletić, koji je direktor tehnologije Zizooa.

U posljednjih pet godina Zizoo je izrastao u najveću platformu za najam brodova na svijetu. Prema podacima Jobbaticala, nudi 21.000 brodova na više od 500 destinacija globalno. Mašović kaže da mnogo polažu u korporativnu, odnosno kulturu svog startupa.

Vjetar u leđa

“Imamo i čitav "Kulturni tim" koji je zadužen za to da su zaposlenici uvijek zadovoljni, inspirirani ali i radišni. Tu su i odlični radni uvjeti što uključuje zabavan ured, mnogo evenata, treninga, edukacija, nagrada itd. Talentima dajemo potpunu autonomiju i odgovornost, a na ovakav plasman vjerojatno je utjecalo i to što više od polovice zaposlenih su žene, kao i pola menadžmenta čine žene”, kaže Mašović. Hrvatska im je uvjerljivo najbolje tržište. Slijede Grčka, Španjolska i Italija. Zizoo se hvali da svojim rješenjem napada industriju iznajmljivanja brodova s tržišnom vrijednosti od vrtoglavih 38 milijardi dolara. “Od prvog dana educiramo naše zaposlenike o velikoj viziji Zizoo-a, a to je da mijenjamo svijet i čitavu turističku industriju s inovativnim proizvodom, a što svakom tko je dobar daje osjećaj i mogućnost da može ostaviti veliki doprinos u stvaranju velike priče. Također, odmah nagrađujemo uspjeh što je osobito važno”, ističe Mašović. Ne čudi stoga što je dosad primio investicije od Axel Springera, aws Gründerfondsa i Mairdumont Venturesa, ukupno 10,1 milijun dolara u pet investicijskih rundi. “Pokušavamo u svim komunikacijama promovirati miks ležernog s profesionalnim - od odnosa s investitorima, newslettera pa do partyja; stalno dijelimo nagrade tipa ‘Najbolji investitor’ ili ‘Najljepši investitor’, a gdje pokušavamo i ozbljan dio posla napraviti zabavnim, i za to je neophodno da i investitori vole tu kulturu”, kaže Mašović. Do 2020. godine Zizoo si je postavio za cilj iznajmiti 100.000 brodova i vrtjeti godišnji prihod od 450 milijuna eura globalno. U vrijeme nestašice talenata priznanje Jobbaticala u tome će im samo dati vjetar u leđa. “Konstantno promoviramo kulturu uspjeha. Tvrtka je puna performance monitora. Imamo gong koji stalno zvoni kada se nešto slavi, a trenutačno radimo na implementaciji alata, koji će biti kao zasebna TV stanica koja non-stop promovira uspjehe u kompaniji tipa ‘Braking News’”, zaključuje Mašović.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!