Stalnim slušanjem ljudi stvaramo kulturu i zajednicu u kojoj se oni razvijaju maksimalno

Autor: Marta Duić , 31. ožujak 2019. u 22:00
Foto: Igor Kralj/PIXSELL

Digitalna agencija u 10. godini postojanja dosegla 200 zaposlenih, a da je poželjno u njoj raditi potvrđuju titule najboljeg poslodavca, osvajane četiri godine. Suosnivač i voditeljica HR-a objašnjava zašto su ‘in’.

Agencija Degordian ove godine obilježava desetu obljetnicu rada. U tom razdoblju četiri su puta osvajali nagradu za najboljeg poslodavca, a nedavno se timu pridružio i dvjestoti član. Kako su to postigli objasnili su u razgovoru za Poslovni dnevnik Daniel Ackermann, suosnivač digitalne agencije Degordian i Petra Murgić, voditeljica ljudskih potencijala u Degordianu.

“Jako nam je važno da se redovito ulaže u zaposlenike na razini profesionalnog razvoja, ali i kulture i odnosa. Što se tiče profesionalnog razvoja, svaki drugi tjedan imamo edukacije o temama koje se tiču svih odjela, a mjesečno se održavaju i timske edukacije gdje su teme više vezane uz struku tima. Osim toga, svaki zaposlenik ima budžet za edukaciju koji, u dogovoru s nadređenim, može iskoristiti na vanjske edukacije i festivale. Zaposlenici imaju pristup nekoliko online-learning alatima koje mogu koristiti svakodnevno”, objašnjava Ackermann.

Upgrade sustava napredovanja

Kako tvrdi Petra Murgić, u razvoj zaposlenika ulažu i kroz redovite razgovore jedan na jedan s nadređenim kroz koje se kontinuirano radi na zadovoljstvu i razvoju osobe.

“Cilj nam je da svaka osoba zna svoje mjesto u firmi i u kojem smjeru se može razvijati, ali i da zna o tome kako se razvija firma i koji su dugoročni planovi. Osim profesionalnog, tu je i ulaganje u kulturu i zajednicu tvrtke. Na godišnjoj razini organiziramo teambuildinge pojedinih odjela i cijelih ureda te interne evente kojima je cilj jačati odnose među ljudima. Imamo dosta rekreativnih sportaša koji su osnovali Active club u sklopu kojeg imamo jogu, badminton, trčanje, nogomet… A kako smo okupili zajednicu ljudi sa sličnim interesima i mindsetom, jako su česta okupljanja nakon posla uz karaoke, kviz ili PlayStation. Stalno slušamo ljude i uvažavamo njihove povratne informacije, tako da znamo da idemo u dobrom smjeru što nam je nedavno i potvrdila ocjena zadovoljstva na naposlu.hr, prvoj hrvatskoj platformi namijenjenoj ocjenjivanju zadovoljstva zaposlenika poslodavcima”, pohvalila se Murgić.

Ackermann se prisjeća kako su počeli sa svega dva zaposlenika, a sad ih je dvije stotine. “Uvijek smo vjerovali u stabilan i kontinuiran rast koji smo imali od osnutka, a u posljednje vrijeme je čak i ubrzan. Tako smo i u 2017. i u 2018. narasli za 30-ak zaposlenika, dok smo u ovih par mjeseci 2019. već narasli za njih desetak, a do kraja godine ćemo još rasti”, otkriva Ackermann.

Zajedničke edukacije u agenciji za tim Degordiana drže voditelji, seniori ili vanjski predavači, a uz to imaju i timske edukacije koje svaki tim organizira za sebe. Osim njih, zaposlenike redovito šalju na vanjske edukacije, radionice i festivale kao što su Dani komunikacija, Weekend Media Festival, Digital Takeover, HowToWow i druge domaće, a ponekad i strane edukacije. Također, ističe Murgić, zaposlenici su uvijek pozvani reći ako ih zanima neka vanjska edukacija koja nije u ‘standardnom programu’.

“Pazimo na to da svi imaju plan razvoja, da se redovito educiraju i da su im plaće konkurentne na tržištu. Jako se trudimo da su ljudi što zadovoljniji, da svi kao tim dobro funkcioniramo i da se svatko što bolje može ostvariti. Ako budemo uspješni u ovome, ljudi će se duže zadržati, a na kraju će i poslovni rezultat biti odličan. Osim edukacija, quality timeova i teambuildinga, pazimo na to da ljudi imaju najbolju opremu za rad. Svi imaju Macove, dobre mobitele i moderan prostor za rad. Nudimo fleksibilno radno vrijeme što uključuje i rad od kuće ili kasniji/raniji dolazak. U Degordianu je još puno benefita, no mislim da je daleko najvažniji razvoj – svaka osoba ima mogućnost za edukaciju i rast. Jako smo ponosni na rad voditelja s ljudima, radimo upravo na upgradeu sustava napredovanja i razvoja i svatko, tko ima ambicije i energije, može jako daleko doći u kratko vrijeme”, napominje Murgić.

Slobodno izražavanje neslaganja

Trenutačno su u ciklusu zapošljavanja i traže 20-ak ljudi na raznim pozicijama u Zagrebu i Beogradu.

“I dalje pazimo da su ljudi na prvom mjestu. Osjećaju se ugodno među kolegama jer smo svi međusobno dobar kulturološki fit, koji smo osigurali ozbiljnim pristupom selekcijskom procesu i izboru ljudi”, ističe Ackermann. Uz to, napominje Murgić, tvrtka su koja potiče zaposlenike na komunikaciju, pa ako i postoji neko nezadovoljstvo, problem brzo rješavaju.

“Nezadovoljstvo mogu reći nadređenima ili upravi na razgovorima 1 na 1 gdje dobiju direktan odgovor i plan. Nezadovoljstvo mogu komentirati i anonimno putem Google forme, a komentar ili pitanje čitamo na kolegiju svih zaposlenih i odgovaramo na njega. Ako je netko nezadovoljan važno nam je da dobije razlog zašto se nešto radi ili plan kako će se to popraviti. Nakon svakog istraživanja zadovoljstva zaposlenika analiziramo podatke, vidimo u kojim područjima smo najslabije ocijenjeni i napravimo akcijski plan kako da područja poboljšamo. Dobrim selekcijama osiguravamo si vrhunske stručnjake, a slušanjem ljudi i transparentnošću osiguravamo da su oni zadovoljni”, otkrili su za kraj recept uspjeha Ackermann i Murgić.

Komentirajte prvi

New Report

Close