Skintegra – od nule do senzacije u dvije godine

Autor: Lucija Špiljak , 29. svibanj 2019. u 22:00
Uzletjeli su zahvaljujući proizvodima s aktivnim sastojcima u visokim, klinički dokazanim koncentracijama, bez alergena, alkohola, ftalata, parabena i mirisa, te individualiziranoj rutini njege za svakog klijenta ponaosob

Posvećenost klijentu proizvodom, ali i uslugom, apsolutni je imperativ ako se želite istaknuti na zasićenom tržištu, poručuje Jelena Skendžić.

Sredinom 2017. kozmetički brend Skintegra na tržište je lansirao proizvode s aktivnim sastojcima  u visokim, klinički dokazanim koncentracijama, inzistirajući na formulacijama bez alergena, alkohola, ftalata, parabena i mirisa. 

"Zbog takvog pristupa u kratko smo vrijeme stekli povjerenje mnogobrojnih korisnika koji su u nama prepoznali transformativnu kvalitetu proizvoda. S obzirom na to da imamo proizvode koji na očigled mijenjaju izgled problematične kože, to je priča koja sama po sebi privlači puno interesa kozmetičkih entuzijasta", pričaju nam čelni ljudi brenda Jelena Skendžić i Vjekoslav Ratkajec. Premda na samom početku poslovanja, kažu, nisu imali problema s birokracijom, ali jesu s nedostatkom početnog kapitala.

"Pokrenuti profesionalnu liniju kozmetike zahtijeva velika početna ulaganja što je za novi brend, još neetabliran na tržištu, veoma riskantan potez. Najveći je izazov ne odustati kada se sve čini nepremostivo, a takvih je trenutaka u počecima puno", priznaju. Sa skromnim početnim kapitalom odlučili su većinu budžet investirati u kvalitetu proizvoda umjesto u klasičan vid oglašavanja. "Najbolja su reklama proizvodi koje su klijenti isprobali i, zadovoljni učinkom, sami preporučili dalje. Okrenuli smo se direktnoj komunikaciji s klijentima s kojima smo izgradili odnos povjerenja i uvažavanja. Uvijek se trudimo slušati njihove želje i razvijati brend u skladu s dijeljenim vrijednostima. Takav pristup iznjedrio je fantastične rezultate", navode. Smatraju da je klima u Hrvatskoj danas pogodna za otisnuti se u poduzetništvo, da osnovati obrt ili j.d.o.o. nikad nije bilo lakše te da su zadovoljeni preduvjeti za zainteresirane da se otvore tržištu.

"Međutim, to je tek prva stepenica i pravi je izazov pronaći nišu i izdvojiti se kao lider u svom polju. Izrazito je bitno kao suvremeni brend koristiti dostupne tehnologije, između ostaloga i društvene mreže, za interakciju s korisnicima. U tom segmentu leži najveće zadovoljstvo, ali i najveći izazov za kompaniju. Posvećenost klijentu proizvodom, ali i uslugom, apsolutni je imperativ ako se želite istaknuti na zasićenom tržištu. Pružite li klijentima cjelokupno iskustvo, zaslužit ćete njihovo povjerenje", smatraju.

Jedinstven poslovni model
Za lansirati jedan proizvod potrebni su, kažu, mjeseci i mjeseci napornog rada. Svaki proizvod prvo treba dobro osmisliti, a zatim u laboratoriju farmaceuti formuliraju verzije proizvoda dok se ne postigne optimalna stabilnost formule uz maksimalnu učinkovitost sastojaka. Proizvodi moraju zadovoljiti sve mikrobiološke testove, fizikalno/kemijske testove stabilnosti, tzv. challenge testove te posebne dermatološke testove. Tek kada proizvod bude formulatorno elegantan i učinkovit, slijedi proizvodnja, pakiranje i distribucija. Novi proizvodi se uvijek prvo nađu u prodaji na web stranici koja se, kažu, unatoč stalnom unaprjeđivanju sa svakim novim lansiranjem proizvoda "rušila" od količine posjeta.

 

2018. godine

Skintegra je otvorila prvu fizičku trgovinu u Zagrebu koja je koncipirana i kao savjetovalište

S novim webom prešli su, kažu, na puno brže i skalabilne servere budući da im je i na dnevnoj bazi posjećenost stranice veoma izražena. Kako bi proizvodi bili maksimalno učinkoviti, bitno je da se ispravno koriste i da ih korisnici dobro uklope u postojeću njegu, stoga svakom klijentu pružaju uslugu individualizirane rutine njege.  "Društvene mreže su odlična platforma za prijenos informacija o tim dermatološkim problemima, ispravnoj njezi kože kao i sastojcima i tehnologiji koja stoji iza djelovanja.

Naši su korisnici čak do te mjere privrženi brendu da samoinicijativno šalju fotografije kože prije i poslije korištenja proizvoda, pa sada već imamo čitav album prepun slika izvanrednih transformacija. Ovakav 'snowball' učinak ne bi bio moguć bez vrhunskih formulacija i konstantne posvećenosti čitavog našeg tima krajnjem korisniku. Svaki klijent nam je bitan, te smo od samih početaka uveli besplatno profesionalno savjetovanje. S rastom i širenjem povećao se broj upita pa kontinuirano zapošljavamo i educiramo zaposlenike kako bismo održali visoku kvalitetu usluge i posvećenosti svim klijentima. Naše savjetnice putem društvenih mreža ili fizički u našem dućanu preporučuju adekvatne proizvode s obzirom na životne navike, trenutnu njegu i cilj koji se želi postići", objašnjavaju. 

Zlata vrijedan web
U dolazak novog proizvoda na tržište uključeno je puno ljudi. Od proizvodnje proizvoda i ambalaže, pakiranja, kontrole kvalitete, koordinacije protoka robe do prodajnog segmenta i community managementa, njihov mladi tim raste iz dana u dan.  Puno su, kažu, vremena i truda uložili u vizualni identitet brenda proizvoda. Svaki proizvod ima svoj logo, svoju priču i posebnost, a uniformni stil daje prepoznatljivost. Za vizual koji uvijek privlači pozornost pobrinuo se njihov dizajner Branko Skendžić. 

Prošle godine otvorili su u Zagrebu fizičku trgovinu, koja je koncipirana je kao savjetovalište gdje klijenti mogu doći i na licu mjesta dobiti personaliziranu rutinu njege.  "Kupovati putem weba je sve normalnije, a u kombinaciji s našom brzom isporukom narudžbe klijentima je još drago kupovati putem naše web stranice", ističu vlasnici. Osluškuju, kažu, kritike i prijedloge svojih kupaca pa su tako nedavno lansirali redizajniranu internetsku stranicu, a iznenađenje za njihove web shop kupce je redizajn paketića koji je u pripremi i koji će im, kažu, pružiti potpuno novo iskustvo unboxinga. Trenutačno rade na širenju mreže prodajnih mjesta u Hrvatskoj iz koje dolazi i većina njihovih prihoda, a veliki interes postoji, kažu, i izvan granica. 

"Novi proizvodi su već u razvoju i do kraja godine planiramo za 30 posto povećati asortiman. U fazi smo ubrzanog razvoja i širenja što je vrlo izazovno i stresno, ali vjerujemo da će se trud isplatiti. Iz tog razloga naš tim neprestano raste. Na tjednoj bazi primamo velik broj otvorenih molbi i životopisa. U konačnici, ljudi su nam uvijek na prvom mjestu. Kao što se brinemo da svaki kupac dobije prvoklasnu uslugu, tako i brinemo da naši zaposlenici budu ispunjeni i zadovoljni radom u Skintegri, te da se svi razvijamo i rastemo kao cjelina", zaključuju Jelena Skendžić i Vjekoslav Ratkajec.

Komentirajte prvi

New Report

Close