Širi se prodajna mreža za proizvode ‘Lika Quality’

Autor: Marta Duić , 17. srpanj 2019. u 07:42
Sada trgovina u NP Plitvice/S. Šimunović/PIXSERLL

Certifikat sada ima 169 domaćih proizvoda, a uz trgovinu predstavljena je i zajednička ulaznica destinacije.

U hotelu Jezero u NP Plitvička jezera održana je treća dodjele certifikata Lika Quality. Novih 26 proizvođača koji su se priključili sustavu Lika Quality dobilo je certifikate, a za 12 proizvođača koji su u sustavu od 2017. produženo je njihovo trajanje.

Preuzimanjem certifikata Lika Quality proizvodi proizvedeni u tom kraju ušli su u sustav brendiranja gastro-destinacije, čime im se otvara mogućnost nastupa na tržištu pod zajedničkim brendom.

Donedavno je brendom bilo obuhvaćeno 98 proizvoda, a sada ih je 169. Da bi proizvod nosio oznaku potrebno je zadovoljiti kriterije koje su formirane za svaku kategoriju proizvoda, a Lika Quality dio je projekta INTEGRA LIKA 2020, kojega provode LAG Lika i Klaser Lika Destination s ciljem brendiranje i gospodarskog razvoja destinacije Lika.

Osim dodjele obilježeno je i otvaranje prodajnog mjesta s Lika Quality proizvodima u  NP Plitvička jezera, a Lika Quality proizvodi mogu se kupiti i u privatnim hotelima, restoranima i trgovinama.

Predstavljena je i zajednička ulaznica destinacije Lika koja će biti u prodaji do studenog po promotivnoj cijeni te obuhvaća ulaz u NP Plitvička jezera, NP Paklenicu, NP Sjeverni Velebit, PP Velebit (Uvala Zavratnica), PP Grabovaču, Baraćeve špilje i MC Nikola Tesla, što je još jedan korak stvaranju prepoznatljivosti Like kao turističke destinacije.

Uz brendiranje lokalnih proizvoda, poručuju organizatori, projektom je stvorena prilika za dugoročni razvoj Like kao destinacije te oživljavanje gospodarske scene.

Komentirajte prvi

New Report

Close