‘Sinko Janko’ reklamira Tele2 bonove

Autor: Poslovni.hr , 01. ožujak 2013. u 10:38
Malin Holmberg, predsjednica uprave Tele2 Hrvatska.

Uz Gregora, koji ostaje nositelj komunikacije za segment pretplatnika i B2B korisnika, Tele2 od danas uvodi i Janka.

Mobilni operater Tele2 danas je predstavio novu generaciju ponude za korisnike bonova – poboljšane tarifne modele te ''Klub nOvčić'', program vjernosti, priopćeno je iz kompanije.

Tele2 je u ponudu vratio tarife Smiley i Revolucija jer su, kako stoji u priopćenju, korisnici tako željeli. Onima koji ponajviše koriste glasovne usluge i koji vole surfati internetom, Tele2 od danas nudi poboljšani tarifni model Smart. Za  35 kuna mjesečno Smart korisnicima nudi 1000 minuta prema svim mobilnim i fiksnim mrežama u Hrvatskoj i 1GB podatkovnog prometa.

Korisnicima koji više šalju sms poruke i surfaju, Tele2 nudi Smiley – u toj tarifi korisnik za 35 kuna dobiva 1000 sms poruka te 1GB podatkovnog prometa.  Onima koji mnogo razgovaraju i preferiraju sekundu kao obračunsku jedinicu, Revolucija nudi cijenu od samo 1 lipe po sekundi, ističe se u priopćenju. Također, od danas korisnici mogu kreirati paket koji najbolje odgovara njihovim potrebama dodavajući bilo koji glasovni, sms ili podatkovni paket na tarifu koju izaberu.

"Danas s ponosom mogu reći da smo još jednom poslušali svoje korisnike i osmislili naše proizvode prema njihovim povratnim informacijama. Prošle godine smo uveli Revoluciju koja je bila skrojena prema specifčnim potrebama pretplatnika i donijela im je veliku vrijednost za novac. Sada pomičemo standarde i u ponudi za korisnike bonova te uvodimo novu generaciju proizvoda i usluga. Sa ovom novom generacijom obećajemo kako ćemo stalno donositi najveću vrijednost svojim korisnicima osluškujući njihove potrebe, dajući im više kuna što su duže kod nas, nagrađujući ih ako koriste i online kanale, a pružat ćemo im i stalna iznenađenja sa dodatnim ponudama.  Nastojat ćemo pozitivno iznenaditi svakog korisnika nadmašujući njegova očekivanja“, kazala je Malin Holmberg, predsjednica uprave Tele2 Hrvatska.

Tele2 uvodi i  ''Klub nOvčić'', prvi klub lojalnosti za svoje korisnike bonova. Nove kune na račun korisniku stižu na sljedeći način: nakon prva tri mjeseca 5 posto vrijednosti nadoplaćenog iznosa, nakon šest mjeseci 10 posto te nakon devet mjeseci 15 posto. Svaki postojeći i novi Tele2 prepaid korisnik pravo na članstvo u klubu stječe slanjem SMS poruke ''NOVCIC'' na besplatni broj 818. Tele2 klub vjernosti specifičan je utoliko što korisnici ne trebaju poduzimati dodatne radnje za ostvarivanje pogodnosti, već ih stječu uobičajenim radnjama – nadoplatom svojeg  Tele2 računa. Kada korisnik dosegne devet mjeseci članstva u klubu, 15 posto iznosa nadoplate ostaje kao trajna pogodnost koju će zauvijek ostvarivati. Također, od danas Tele2 daje 25 posto kuna više na sve bonove kupljene u svojem webshopu.

Osim što je Tele2 osvježio tarifnu ponudu za korisnike bonova, osvježio je i marketinšku komunikaciju u tom tržišnom segmentu. Uz Gregora, koji ostaje nositelj komunikacije za segment pretplatnika i B2B korisnika, Tele2 od danas uvodi i Janka koji postaje nositelj u komunikaciji prema prepaid tržištu, stoji u priopćenju kompanije. 

Komentirajte prvi

New Report

Close