Seminari u organizaciji Poslovnog dnevnika 1 + 1 GRATIS!

Foto: Thinkstock Foto: Thinkstock

Ugrabite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz Poslovni dnevnik i seminare u listopadu po akcijskoj cijeni 1+1 GRATIS!

Ugrabite priliku i unaprijedite svoje poslovanje uz Poslovni dnevnik i seminare u listopadu po akcijskoj cijeni 1+1 GRATIS!

Seminari već od 800 kn+ PDV za dvije osobe. Ne propustite ovu iznimnu akciju! Broj mjesta je ograničen.

PONUDA SEMINARA LISTOPAD

MANAGEMENT

23. listopada 2015., KAKO POSTATI I OSTATI IZVRSNO PODUZEĆE: Kako kreirati fleksibilnu organizaciju, koja konkurenciju čini sporednom

Predavač: Nikola Nikšić, Konter savjetovanje

Ciljevi seminara:

Kroz izlaganje, dijalog i vježbu upoznati polaznika sa obilježjima i pravilima koncepta izvrsnosti te osnovnim informacijama i znanjima potrebnim za njegovu primjenu i provedbu:

  • Rekonstrukcija granica tržišta (analize eksternog i internog okruženja fokusiranjem na budućnost)

  • Usmjerenost na veliku sliku a ne na brojke (kreiranje strateškog panela s ključnim konkurentskim čimbenicima za pojedinu djelatnost i  strateške mape s ključnim inicijativama i aktivnostima koje predstavljaju pokretače za ostvarenje planiranih ciljeva i pokazatelja)

  • Kako poticati da se ode korak dalje od postojeće potražnje (ne samo odgovarati na potrebe tržišta, nego ih stvarati)

  • Napraviti ispravan poslovni koncept (kreirati strategiju koja prema strateškim namjerama razumno usklađuje prigode i ambicije s mogućnostima organizacije)

  • Svladati ključne organizacijske prepreke i realizirati definirani koncept (što treba napraviti da dobra ideja postane stvarnost i svojina cijele organizacije a ne samo nerealiziran san pojedinaca)

  • Mjeriti i upravljati s izvrsnosti po EFQM modelu (kako primjenom modela ispoštovati pravilo ekonomike poslovanja „ne radi ono što ne možeš mjeriti“)

Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje

KONTROLING

26. listopada 2015., KONTROLING – upravljanje poslovnim rezultatom

Predavačica: Andreja Švigir, Altius savjetovanje

Znate li upravljati poslovnim rezultatom? Bez uvažavanja zakonitosti i procesa kroz koje poduzeća prolaze, bez sagledavanja tržišta, konkurencije, ali i vlastitih slabosti i potencijala, poslovni rezultat ostat će samo na razini ideje. Tko je odgovoran za njegovo kreiranje, a tko za praćenje? Kako djelovati kao tim, kako promišljati o uspjehu na integralan način?

Ciljevi seminara:

  • razumijeti aspekte poslovnog rezultata

  • naučiti faze analize poslovnog rezultata

  • razumijeti metode utvrđivanja realnog prihoda

  • naučiti i razumijeti utjecaj raznih faktora na prihod i dobit

  • razumijeti oblike analize i pokazatelje koji se koriste pri analizi poslovnog rezultata

Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.

MARKETING

28. listopada 2015., Kako efikasno rasporediti budžet za oglašavanje Priprema, predradnje, koceptualizacija te modeli izrade godišnjeg plana

Predavač: Karlo Stojčević, RedPoint

Ovo praktično predavanje osmišljeno je s ciljem savjetovanja pri analizi preduvjeta i realizaciji brand strategije U KONTEKSTU INVESTICIJA U TRŽIŠNO KOMUNICIRANJE. Razgovarat ćemo o karakteristikama vaših proizvoda ili usluga koje su ključne, uputiti vas kako gledati druge brendove s koima se natječete te što je ključno u pristupu vašem kupcu.

Praktični dio seminara provest ćemo u dijagnosticiranju najboljeg načina dijagnostike, alokacije i distribucije budžeta u kontekstu poruka kojima želimo ostvariti određeni cilj.

Koji su ciljevi seminara?

  • Konkretna objašnjenja treminologije brand strategije s ciljem potpunog razumijevanja i primjene u praksi

  • Usvajanje i primjena osnovnog dijagnostičkog alata za investiranje u marketinške komunikacije na primjerima iz prakse predavača te primjerima sudionika 

 Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje.

KREATIVNOST

29. listopada 2015., Kreativne industrije i kreativni procesi u razvoju tvrtki i inovacija – potencijal rasta tvrtke i njene dobiti

Predavači:  Ivana Nikolić Popović (KKI), Aleksandar Battista Ilić (Kreativne industrije kao generator inovacija), Lana Horak (kreativnost), Milan Majerović Stilinović (Autorska prava), Mirna Karzen (Fondovi)

Kako bi osvijestili nove trendove i nova pravila osmišljen je ovaj praktični seminar s ciljem savjetovanja poduzetnika o ulozi i mehanizmima kreativnih i kulturnih industrija u razvoju, povećanju konkurentnosti i dodane vrijednosti proizvoda, usluga i dobiti i inovativnom razvoju novih proizvodnih linija, te inovativnim modelima brendiranja i plasmana na tržištu, te potencijalu poticajnih mjera i legislative za povećanje konkurentnosti proizvoda i usluga kroz kreativne industrije.

Koji su ciljevi seminara?

  • Upoznavanje kreativnih i kulturnih industrija kao pokretača razvoja

  • Uspostava i razvoj kreativnih procesa u tvrtci

  • Razvoj tvrtke upravljanjem projektima inovacija – strukturiranje procesa

  • Implementacija i razvoj kreativnog odjela u organizacijsku strukturu

  • Modeli financiranja I&R u segmentu Kreativnih i kulturnih industrija

  • Uspostava i razvijanje alata KKI u tvrtkama

  • Poticajne mjere

Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje

PRODAJA

30. listopada 2015., NAUČITE TAJNE PRODAJE - PRODAJNE VJEŠTINE

Predavačica: Ivana Zvrko, Adiz

Telefonski, licem u lice, direktno ili indirektno, od vrata do vrata... Prodaja donosi prihod vašoj kompaniji i od nje žive svi drugi neprofitni centri. O uspjehu prodaje sve ovisi, osobito u ova krizna vremena. Stoga je vrlo važno je li vaše prodajno osoblje kompetentno.

Koje su teme seminara?

  • uvod u prodaju; kanali prodaje

  • prodaja fizičkim i poslovnim korisnicima

  • funkcija prodaje u organizaciji i upravljanje prodajom

  • tržište i konkurencija; cijena

  • psihologija prodaje: kako kupci razmišljaju?

  • faze kupovine i kupovna odluka; faze prodaje

  • prodajni argumenti i prodajne koristi za kupca

  • upravljanje prigovorima kupaca; post-prodaja

  • akvizicija i retencija kupaca

  • upravljanje odnosima s kupcima

  • dodatna i križna prodaja

Više o seminaru i prijavi saznajte ovdje

Doznajte više:

Za dodatne informacije obratite nam se s povjerenjem!
Poslovni centar znanja

Tel: + 385 1 6326 085, Mob: + 385 91 6400 832
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

http://www.poslovni.hr/seminari/

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!