Sedam novih i tri ‘stara’ direktora stranih predstavništva HTZ-a

Autor: Poslovni.hr/Hina , 23. srpanj 2014. u 18:01
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Direktori stranih predstavništava HTZ-a izabrani su temeljem provedenog javnog poziva na koji se ukupno javilo 148 kandidata, od kojih je 26 ušlo u uži izbor.

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (TV HTZ) izabralo je na današnjoj sjednici deset direktora stranih predstavništava HTZ-a, od koji je sedam novih, a tri dosadašnja, te donijelo niz odluka o provođenju programa PPS-a za ovu posezonu i za potpore za turističke proizvode za tržišta posebnih interesa.

Direktori stranih predstavništava HTZ-a izabrani su temeljem provedenog javnog poziva na koji se ukupno javilo 148 kandidata, od kojih je 26 ušlo u uži izbor.

Povjerenstvo HTZ-a je nakon provedenih razgovora s kandidatima odlučilo, a Turističko vijeće danas prihvatilo da će od 1. listopada ove godine direktor u Italiji, u Milanu na tri godine biti Branko Curić iz Istre koji na toj poziciji nasljeđuje Darija Matoševića koji odlazi u mirovinu.

U Češku, u Prag, umjesto Klaudija Stojnića dolazi Ninoslav Vidović, a u Francusku, u Pariz, umjesto Marine Tomas-Billet će Danijela Mihalić Đurica, dok će u Njemačkoj, u Frankfurt, umjesto Mate Radića doći Romeo Draghicchio, koji je do sada bio voditelj ispostave HTZ-a u Muenchenu, a na čije mjesto dolazi Damir Balenović.

U Rusiju, u Moskvi, dugogodišnjeg direktora Mladena Falkonija nasljeđuje Rajko Ružička, a u SAD-u, u Washingtonu, Andreju Cvitković zamijenit će Ina Rodin.

Za predstavništvo u Nizozemskoj nije izabran direktor, što je do sada bio Igor Čupahin, a te će poslove obavljati direktor iz Belgije, iz Bruxellesa, Ivan Novak.

To su sve novi direktori, dok su tri 'stara' kojima su produženi mandati – Bojan Baketa za Poljsku, u Varšavi, Zlatko Deželjin u Švicarskoj, u Zuerichu, i spomenuti Novak u Bruxellesu.

Komentirajući izbor, ministar turizma Darko Lorencin naglasio je da su to dosta korjenite i bitne promjene za daljnje funkcioniranje predstavništava i funkcioniranja sustava, dok je član Vijeća Nedo Pinezić naglasio da im Glavni ured HTZ-a treba pružiti bolju podršku nego do sada.

Turističko vijeće HTZ-a je donijelo i odluku o potporama za razvoj destinacijskih menadžment kompanija te će sa 723,5 tisuća kuna poduprijeti devet tih kompanija, odnosno turističkih agencija koje će se baviti, uz ostalo, razvojem složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa.

Odlučili su i da se za pilot projekt PPS za ovu posezonu odobri 4,8 milijuna kuna koje će utrošiti za studijska putovanja stranih novinara i agenata po Hrvatskoj te za oglasnu kampanju za taj projekt kojemu je cilj produljenje sezone i povećanje turističke potrošnje u 10 do 15 destinacija u pred i posezoni.

U tijeku je, kako je kazao pomoćnik ministra Davor Ižaković, traženje agencija koje će osmisliti kreativna rješenja, logo i slogan za PPS kao i odabir prvih destinacija koje će već u ovoj sezoni raditi na tom konceptu.

Na natječaj za te destinacije zaprimili su 36 ponuda iz cijele Hrvatske među kojima ih je dosta s kontinenta. Osnovni uvjeti koje trebaju zadovoljiti da bi se financirale njihove aktivnosti u posezoni je da minimalno rade do 15. listopada i da u njima bude otvoreno minimalno 50 posto smještaja u hotelima i 50 posto restorana i barova, banke i drugo potrebno turistima.

Odlučeno je i da se pojača suradnja s Hrvatskim olimpijskim odborom za što će se izdvojiti milijun kuna te da se po prvi put napravi popis aktivnosti promocije turizma kroz sport.

Komentirajte prvi

New Report

Close