“Sedam draguljarnica u godini naš je plan za Hrvatsku”

Autor: Poslovni dnevnik , 31. svibanj 2015. u 12:06
Berezina na svečanom otvorenju draguljarnice u Zagrebu

Direktorica EPL Diamonda u Hrvatskoj i Austriji najavljuje.

Ruska EPL Diamond grupa u Hrvatskoj u godinu dana planira otvoriti sedam salona dijamantnog nakita, a ako se ostvare ambiciozni planovi jednog od najvećih svjetskih proizvođača i trgovaca dijamantima, u Hrvatsku bi se mogao preseliti i dio proizvodnje nakita za tržište Europske unije.

O tome koje su još zemlje u konkurenciji za otvaranje blještavog pogona u razgovoru za Poslovni dnevnik otkriva Olga Berezina, direktorica EPL Diamonda u Hrvatskoj i Austriji. "Otvaranje prodavaonica u Hrvatskoj dio je širenja lanca salona EPL Diamond u EU. U postupku je otvaranje dviju prodavaonica u Beču, jedne u Berlinu, kao i pripremne radnje u još nekim europskim zemljama. EPL Diamond grupa namjerava u EU prebaciti i dio proizvodnje koja bi pokrivala buduću mrežu salona u EU. U Hrvatskoj su ostvareni inicijalni razgovori u tom smjeru. U ovom trenutku prerano je govoriti o proizvodnji, ali je izvjesno da će ona u konačnici obuhvaćati kompletan proizvodni proces, od obrade dijamanata do izrade nakita.

Što ovakva investicija znači za Hrvatsku i za naše tržište luksuznih proizvoda?
Za Hrvatsku ovakva investicija znači ponajprije privlačenje novog poreznog obveznika i otvaranje novih radnih mjesta. Kao turističkoj destinaciji koja se trudi privući klijentelu više platne moći, Hrvatskoj ovakav dodatak ukupnoj ponudi svakako dobro dođe. Stoga EPL Diamond razmatra otvaranje salona na Jadranu, posebno u Dubrovniku i Splitu. 

Koliko je izvjesno otvaranje pogona u Hrvatskoj i zašto baš Hrvatska?
Konačna odluka za Hrvatsku kao destinaciju za pokretanje proizvodnje i distribucije još nije donesena, a u igri su još Češka i Njemačka. Hrvatska je zanimljiva prije svega kao nova članica EU koja ima vrlo dobar zemljopisni položaj te kao tržište koje još nije zasićeno. Presudan je bio rad predstavništva Republike Sakha (Yakutia) u Moskvi i HGK, u suradnji sa konzultantskom tvrtkom ProVitko iz Zagreba. U dosadašnjim kontaktima s  predstavnicima vladinih agencija i institucija dobili smo informacije o dobrim programima za privlačenje investitora, nadamo se da će oni jednako dobro funkcionirati i u provedbi. Zasad nemamo razloga biti skeptični.

Koliko računate na hrvatsko tržište s obzirom na kupovnu moć?
Svjesni smo krize kroz koju je Hrvatska prošla, no u Hrvatskoj kao novoj članici Europske unije vidimo potencijal. Uočavamo i promjenu negativnih trendova, za koje se nadamo da će se pretvoriti u gospodarski uzlet. Naravno da ne očekujemo spektakularne financijske rezultate u kratkom roku, a Hrvatsku promatramo u sklopu šireg projekta razvoja prodajne mreže u EU. 

Komentirajte prvi

New Report

Close