Recesija je “ohladila” Hrvate od donedavne goleme volje za šopingom. Čak 70 posto u kupnju odlazi tek nakon prethodne pomne analize te vrlo oprezno bira samo najpotrebniji asortiman, otkriva istraživanje koje je GfK proveo u ožujku na tisuću ispitanika.
I to istraživanje potvrđuje da je kriza natjerala građane na promjenu potrošačkih navika. Oprezna kupnja više je izražena u sjevernoj Hrvatskoj i Slavoniji (77%) te Dalmaciji (75%), a žene (74%), kupujući racionalnije, postale su štedljivije od muškaraca (65%). Samo 10% ispitanika odgovorilo je da troši kao i prije, a kriza ih nije navela na štednju, dok 13% anketiranih izjavljuje da su od prije na minimumu potrošnje i već dugo si ne mogu priuštiti mnogo toga. Istraživanje otkriva da se promišljenije odlazi u kupnju u gradovima većim od 100.000 stanovnika, a čekanje povoljnije kupnje važno je za 40% ispitanika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu