Samo 10 posto građana troši kao prije krize

Čak 70 posto ispitanika pozorno analizira što kupiti, a 40 posto odgađa kupnju

Recesija je “ohladila” Hrvate od donedavne goleme volje za šopingom. Čak 70 posto u kupnju odlazi tek nakon prethodne pomne analize te vrlo oprezno bira samo najpotrebniji asortiman, otkriva istraživanje koje je GfK proveo u ožujku na tisuću ispitanika.

I to istraživanje potvrđuje da je kriza natjerala građane na promjenu potrošačkih navika. Oprezna kupnja više je izražena u sjevernoj Hrvatskoj i Slavoniji (77%) te Dalmaciji (75%), a žene (74%), kupujući racionalnije, postale su štedljivije od muškaraca (65%). Samo 10% ispitanika odgovorilo je da troši kao i prije, a kriza ih nije navela na štednju, dok 13% anketiranih izjavljuje da su od prije na minimumu potrošnje i već dugo si ne mogu priuštiti mnogo toga. Istraživanje otkriva da se promišljenije odlazi u kupnju u gradovima većim od 100.000 stanovnika, a čekanje povoljnije kupnje važno je za 40% ispitanika.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!
Pregled dana Pogledaj sve