S mladima iz cijelog svijeta provest će plaćenu praksu u najvećem svjetskom startup kampusu

Autor: Marta Duić , 07. travanj 2019. u 21:59
Regionalne pobjednice L'Oréalova Brandstorma i Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oréal Adria-Balkan

Ovogodišnji zadatak bio je na kreativan način odgovoriti na pitanje kako izgleda njega kože budućnosti te ponuditi inovativno rješenje koje bi unaprijedilo iskustvo korisnika ljekarničkih brendova.

U zagrebačkom inovacijskom centru HUB385 četvrti regionalni finale L'Oréal Brandstorma, međunarodnog studentskog natjecanja, iznjedrilo je nove pobjednike.

Okupilo se deset timova iz Hrvatske i Srbije, a najbolji među njima je tim Chinchillas s Fakulteta organizacionih nauka iz Beograda. Oni će u sklopu globalnog natjecanja u Parizu 23. svibnja moći osvojiti i tromjesečnu praksu u najvećem svjetskom startup kampusu, Station F u Parizu.

Ovogodišnji zadatak bio je na kreativan način odgovoriti na pitanje kako izgleda njega kože budućnosti te ponuditi inovativno rješenje koje bi unaprijedilo iskustvo korisnika ljekarničkih brendova.

"Naše je rješenje maska za lice koja analizira kožu putem integrirane mobilne aplikacije koja dostavlja rezultate o nepravilnostima na koži. Maska daje precizne analize pomoću senzora, a dodatna pogodnost je i mogućnost konzultacije s ljekarnikom", opisala je ideju Mina, jedna od članica tima.

Natjecanje u Parizu posjetit će 35.000 studenata iz 70-ak zemalja. Cilj je pružiti im pedagoško i profesionalno iskustvo i priliku da budu inovativni u industriji ljepote.

"Projekt Brandstorm okuplja sve više kreativnih i ambicioznih mladih koji mogu ne samo pomaknuti granice razmišljanja, nego i povezati se s ostalima iz svijeta.

Ove godine napravili smo iskorak u konceptu te smo timu s najinovativnijom idejom pružili priliku za osvajanje plaćene prakse i da ideju provedu u djelo", kaže Brigitte Streller, generalna direktorica L'Oréal Adria-Balkan.

Komentirajte prvi

New Report

Close