Roglićev Orbico Beauty vodi MAC u Ljubljanu i Split

Autor: Suzana Varošanec , 02. veljača 2015. u 12:30
Branko Roglić/Goran Stanzl/PIXSELL

U prodaji megapopularnog make up brenda početni rezultati u hrvatskoj metropoli nadmašili očekivanja, presudili veća kupovna moć i atraktivnija lokacija, te snažniji brend imidž kod ovdašnjih potrošača.

Nakon beogradske trgovine MAC-vih kozmetičkih proizvoda koja je uspješno počela raditi u travnju 2014. godine, i to nadmašivši očekivanja za 50%, zagrebačka trgovina otvorena 23. siječnja ove godine bilježi još bolje rezultate.

Razlozi toga su različiti, od veće kupovne moći i atraktivnosti lokacije u srcu Zagreba (u Beogradu je ona ipak u jednom šoping centru) do razvijenog brend imižda kod ovdašnjih kupaca. Visoke prodajne rezultate potvrdio nam je Branko Roglić, vlasnik Orbica u čijem sastavu je tvrtka Orbico Beauty, koja je zadužena za plasman MAC-ove kozmetike na području bivše Jugoslavije te Albanije. Predsjednica uprave Orbico Beauty Silvija Pleština i potpredsjednica grupacije Orbico zadužena za kozmetiku na 15 od ukupno 17 europskih tržišta gdje Orbico posluje, najavila je Poslovnom dnevniku da je sljedeći korak otvaranje trgovine MAC-vih make up proizvoda u Ljubljani.

"Prioritet nam je dovesti MAC u Ljubljanu, te su stoga započete aktivnosti na traženju tamošnje lokacije sukladno visokim standardima MAC-a. Druga MAC-ova vrata u Hrvatskoj moguća su u Splitu", kaže Pleština. Prema njezinim riječima, MAC je brend izvan svih kategorija, po poželjnosti je iznad masovnih brendova, a cijenovno je pristupačniji od luksuznih brendova. Cijene u zagrebačkom dućanu formirane su na razini cijena u Austriji, a računa se s profitabilnim poslovanjem. Inače, hrvatsko tržište kozmetike procjenjuje se na oko 700 milijuna kuna, no ne očekuje se njegov rast, nego preslagivanja.  

Najveći u JI Europi

Svaki dan 1500 kupaca

Zahvaljujući poznavanju ovog brenda u Zagrebu bilježimo posjećenost iznad očekivanja, od 1000 do 1500 kupaca svakog dana, kaže Snježana Zvonarević, direktorica Orbico Beautya. Dodaje da je MAC-ov dućan u Zagrebu najveće prodajno mjesto u JI Europi, i to s novim konceptom tzv. play table koji još ima samo Pariz. Orbico je zastupnik Estee Lauder koji s 25 brendova prihoduje oko 10 mlrd. dolara.

Komentirajte prvi

New Report

Close