Ovaj mjesec su svi potrošači mlijeka i mliječnih proizvoda sasvim sigurno ostali šokirani poskupljenjem gotovo svih artikala iz navedene kategorije, piše internetski portal supermarketi.info.
I to se ne radi o, kako političari znaju tepati, korekcijama cijena, nego o vrtoglavom rastu cijena od 6 do 20 posto ovisno o vrsti proizvoda, pri čemu je maslac definitivno kralj poskupljenja, od gotovo 20 posto u prosjeku. Poskupljenja su zabilježena u asortimanima svih velikih mljekarskih brendova. Dogodi li se ovakvo poskupljenje na svim prehrambenim artiklima, doista ne vidimo koje će to prednosti ostvariti hrvatski građani ulaskom u Europsku uniju. Prosječnom se Hrvatu ionako već dugo životni standard sastoji od preživljavanja na najjeftinijoj hrani i piću, zbog čega i jesmo u top 15 najdebljih nacija u svijetu.
No, da stvar bude još gora, poskupljenja u odnosu na prošli mjesec zahvatila su i poneke artikle voća, pa i oni koji teže zdravijoj prehrani imaju sve više izazova ostati u tom režimu. I na kraju, kao konačni udarac, poskupljenje salama, dakle mesnih prerađevina, koje su dugo vremena bile utočište onima koji žele samo što jeftinije preživjeti iz mjeseca u mjesec. Naravno, ne ide bez ironije. Toaletni papir je zato jeftiniji nego prošli mjesec. Kao da će nam to pojeftinjenje pomoći. Usporedbu svih poskupljenja moguće je vidjeti na http://www.supermarketi.info.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu