Pustolovni turizam najbrže rastući segment turističke ponude

Foto: HGK Foto: HGK

Više od 70 profesionalaca iz turističkog sektora okupilo se u županijskoj Komori Split kako bi raspravljalo o potencijalima turističkog sektora.

„Hrvatsku treba brendirati kao pustolovnu i sportsku destinaciju jer tu leži mogućnost za privlačenje novih turista„ kazala je Iva Kuliš iz Odsjeka za turizam ŽK Split ¸otvarajući susret profesionalaca u industriji avanturističkog turizma Adventure Connect, u suradnji sa Zajednicom pustolovnog turizma HGK, u ŽK Split. Dodala je da, kada je riječ o pustolovnom turizmu, više ne govorimo o alternativnoj niši turizma. Naime,ono poprima odlike glavne niše s tržištem vrijednim 263 milijarde dolara i trenutno čini najbrže rastući segment turističke ponude te ima održiv dvoznamenkasti rast.

Više od 70 profesionalaca iz turističkog sektora okupilo se u županijskoj Komori Split kako bi raspravljalo o potencijalima turističkog sektora. Sukladno Strategiji razvoja turizma do 2020, pustolovni je turizam među 10 ključnih proizvoda. Suradnja s Adventure Travel Trade Association prilika je za bolje pozicioniranje hrvatske avanturističke industrije.

„Hrvatska se, s istinski raznolikim prirodnim i kulturnim nasljeđem, priprema uroniti u jednu od najbrže rastućih sektora turizma na svijetu“, rekao je Chris Doyle, čelnik (ATTA) koji je, u organizaciji županijske komore Split i tvrtki članica ATTA s timom proveo četiri dana istražujući potencijal pustolovnog turizma u županiji. Pustolovni turizam u ovom smislu je kombinacija fizičke aktivnosti sa notom hrvatske kulture i prirode. Posjetili su otoke Brač i Hvar biciklom i kajakom. Upoznali su strastvene vlasnike lokalnih restorana, kreativne menadžere raznih zanimljivosti poput muzeja Maslina na otoku Braču te dugogodišnjih vlasnika Meneghellos restorana na plaži Palmižana.

Pustolovni se turizam smatra među najodgovornijim jer izravno pridonosi lokalnom gospodarstvu i pomaže u zaštiti kulturnog nasljeđa i okoliša. Doyle također navodi, „ovdje smo kako bi podržali zamah koji je već na putu diljem Hrvatske, prožimajući cijeli lanac ponude, razvijajući zajednicu i dajući potporu hrvatskoj viziji odgovornog turizma u budućnosti.“ Nakon nekoliko dana putovanja po obali, Chris Doyle, ATTA izvršni direktor za Europu i Gregana Nikolova, ATTA voditelj razvoja, posjetili su inovativne poduzetnike i vodiče nacionalnih parkova Krke i Paklenice.

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!