Prvi adventski vikend u Dubrovniku obilježen je novim rekordom

Autor: Poslovni.hr , 28. studeni 2016. u 20:31
FOTO: Press

Dubrovnik, šampion turizma, ostvario je rekordne rezultate kroz brojke poput tri milijuna noćenja i milijun dolazaka, o čemu svjedoče brojne nagrade.

 Za najuspješniju destinaciju Hrvatskog turizma u 2016. godina Hrvatska turistička zajednica dodijelila je priznanje gradu Dubrovniku jednako kao i priznanje za najuspješniju City break destinaciju, a Dubrovnik se okitio i titulom šampiona turizma za doprinos domaćoj turističkoj ponudi.

Ono što nas posebno veseli su izvanredni brojčani pokazatelji turističkih dolazaka i noćenja koji se i krajem godine nastavljaju na izvrsne cjelogodišnje rezultate. Dubrovnik se potvrđuje kao destinacija svih 365 dana u godini, pri čemu bi posebno istaknuli najnovije brojke turističkih statistika za mjesec studeni koje su direktan rezultat redefiniranog zimskog turističkog proizvoda.

Prvi adventski vikend u Dubrovniku obilježen je novim rekordom turističkog ostvarenja. Podaci iz E-visitora na dan 26. studenog govore o rekordnih 1704 dolazaka, što je šest puta više nego prošle godine, te 3347 noćenja odnosno četverostruko više nego lani.

Kontinuirani rad na sadržaju i dostupnosti destinacije, suradnja Grada Dubrovnik i Turističke zajednice Dubrovnika sa svim čimbenicima iz privatnog sektora koji su to prepoznali i ravnopravno se uključili doprinose zajedničkom cilju Dubrovnika -grada za sve sezone.

Dubrovački zimski festival zaživio je i postao prepoznatljiv brand Dubrovnika zimi, uz vrhunske rezultate dolazaka iz same regije ali i gostiju s dalekih tržišta. Sa zadovoljstvom ističemo kako osim milijuna ljetnih fotografija po kojima je Dubrovnik inače bio prepoznat u svijetu, sada postoji i ona zimska, čarobnog živog Dubrovnika.

Grad Dubrovnik izražava zahvalnost svima koji su prepoznali, priključili se i doprinijeli ovom  iznimnom postignuću.

Komentirajte prvi

New Report

Close