Promocija hrvatskog turizma u Las Vegasu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 19. kolovoz 2015. u 12:12
Foto: Grgur Zucko/PIXSELL

Inače, 27. po redu Virtuoso Travel Week ove je godine zabilježio rekordnu posjećenost s gotovo pet tisuća sudionika iz svijeta, od kojih su oko 2.300 bili turistički posrednici.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u kolovozu ove godine prvi je put predstavila hrvatsku turističku ponudu u Las Vegasu na konferenciji posvećenoj većinom luksuznim putovanjima. gdje su brojni touroperatori i drugi profesionalci s oba američka kontinenta pokazali zanimanje za suradnju s Hrvatskom, doznaje se u srijedu iz Glavnog ureda HTZ-a.

Tijekom petodnevne konferencije "Virtuoso Travel Week" u Las Vegasu, koja je završila sredinom kolovoza, predstavnici HTZ-a imali su više od 350 sastanaka s touroperatorima, turističkim agencijama, savjetnicima za putovanja i kruzing kompanijama iz SAD-a, Kanade, Meksika i Južne Amerike, kojima su predstavljali hrvatsku turističku ponudu te aktivnosti HTZ-a s naglaskom na edukaciju i marketinške aktivnosti na pojedinim tržištima.

Također su ih upoznali s mogućnostima udruženih aktivnosti s ciljem povećanja prepoznatljivosti Hrvatske kao atraktivne i sigurne europske turističke destinacije te generiranja većeg broja turističkih dolazaka i prihoda s predmetnih tržišta, a HTZ je tijekom te konferencije bio i jedan od domaćina "Virtuoso Destination Showcase" večere na kojoj su uzvanicima ponuđeni hrvatski proizvodi.

Osim iz HTZ-a, na toj su konferenciji iz Hrvatske bili i predstavnici četiri hrvatske tvrtke, Calvados Cluba, Fortuna Travela, Le Meridien Lav Hotela i Hotela Villa Dubrovnik, i svi su većinom zadovoljni razgovorima koje su tamo imali s postojećim i potencijalnim partnerima.

Inače, 27. po redu Virtuoso Travel Week ove je godine zabilježio rekordnu posjećenost s gotovo pet tisuća sudionika iz svijeta, od kojih su oko 2.300 bili turistički posrednici.

Sudjelovanje HTZ-a na toj konferenciji rezultat je i članstva HTZ-a u mreži Virtuosa od početka ove godine, koja je jedna od vodećih međunarodnih mreža putničkih posrednika za organizaciju luksuznih putovanja koja uz turoperatore, turističke agencije, putničke savjetnike, zrakoplovne kompanije, kruzing kompanije, prestižne hotele i hotelske lance okuplja i nacionalne turističke organizacije.

Povodom toga iz Glavnog ureda HTZ-a naglašavaju i da su turističke zajednice nekih europskih zemalja, poput Austrije, Njemačke i Švicarske, dugogodišnji partneri te mreže, što se pokazalo vrlo isplativom marketinškom investicijom.

Tome dodaju i podatak da godišnji promet te mreže iznosi više od 14 milijardi američkih dolara, što Virtuoso čini jednom o najvažnijih organizacija u industriji luksuznih putovanja, koja su, kako se čulo na konferenciji, u trendu i svugdje u svijetu bilježe poraste.

Komentirajte prvi

New Report

Close