Prodaju smrznuti jogurt na Jadranu… I isplatilo im se

Autor: Poslovni.hr , 14. siječanj 2014. u 13:26
Ivana Debelić i Nikica Gotovac (Press foto)

“Mi smo jedni od onih koji u frižideru drže samo naranču i jogurt” kažu za sebe vlasnici tvrtke Veseli Obrok d.o.o., Ivana Debelić i Nikica Gotovac.

"Mi smo jedni od onih koji u frižideru drže samo naranču i jogurt" kažu za sebe vlasnici tvrtke Veseli Obrok d.o.o., Ivana Debelić i Nikica Gotovac.

Nakon uspješno odrađene prošle turističke sezone i otvorene još dvije prodajne lokacije, osnivači Twist Frozen yogurt & Smoothies brenda, tvrtka Veseli Obrok d.o.o. izbacila je na tržište sasvim novi koncept za koji tvrdi: 'Sad tek krećemo u osvajanje tržišta'. Njihove pripreme za turističku sezonu 2014 su, kažu, već počele. 

"Ove godine smo pripremili jedinstveni poslovni koncept kojim ćemo obogatiti ponudu sa zdravim smrznutim jogurtom, svježim sokovima i smoothies na plažama i atraktivnim turističkim lokacijama. Naš cilj je bio ponuditi dobar proizvod i omogućiti nove poslovne prilike poduzetnicima koji ih traže, kao i poduzetnicima početnicima koji nemaji iskustva u poslovanju . Podržale su nas i poslovne banke za financiranje franšize Twist Frozen Yogurt & Smoothie bars. Danas nudimo cjelokupan know-how, objekt, inventar,stroj i opremu, repromaterijal, ambalažu za poslovanje, a potencijalni poduzetnik treba osigurati zemljište od 6 m2 za ovu turističku sezonu. Smrznuti jogurt, smoothies, svježi sokovi  su neizostavna ponuda na svim poznatim turističkim lokacijama, tu smo prepoznali potencijal koji po Jadranskoj obali,  još nije dovoljno iskorišten.  Iza nas je već odrađena turistička sezona, tako da dobro znamo o kolikom potencijalu se radi i kako ga treba iskoristiti", kažu.

Svaki poduzetnik koji se odluči otvoriti Twist Frozen Yogurt & Smoothie bar može računati na visoku profitabilnost proizvoda, na podršku u poslovanju i na proizvod za koji strani turisti ne pitaju za cijenu, jer su spremni platiti puno više za zdravi smrznuti jogurt, na koji su već naučeni, a po obali ga nema na dovoljno prodajnih lokacija, kažu Debelić i Gotovac.

"Kad smo osnovali tvrtku Veseli Obrok d.o.o., koja je nositelj franšize Twist Frozen Yogurt, nadali smo se nekom polaganom širenju, i tako je sve i išlo lagano, nama prelagano. Pa smo odlučili promijeniti smjer kretanja i odmah smanjili troškove pokretanja poslovanja, ponudili gotov koncept zajedno s objektom poduzetnicima koji žele ući u franšizu, i onda smo shvatili da nema polakog poslovanja, tržište se aktivno osvaja svakodnevno sa novim konceptima i izvrsnom ponudom.", poručuju.
  

Komentirajte prvi

New Report

Close