Prodaja adventskih putovanja bolja nego lani, za Novu godinu se čeka ‘last minute’

Autor: Poslovni.hr/H , 16. prosinac 2015. u 08:26
Foto: Thinkstock

Ukupan broj putnika iz Hrvatske prema europskim odredištima mogao bi biti nešto manji nego lani za Novu godinu, no za razliku od toga odlično se prodaju programi s termama i toplicama u Sloveniji, kao i bolji hoteli na Jadranu, a posebno doček na Plitvicama.

 Vodeće domaće turističke agencije u prosincu bilježe nešto bolju prodaju adventskih putovanja po Hrvatskoj i u inozemstvo nego prošle godine, dok je prodaja aranžmana za Novu godinu otprilike na lanjskoj razini, no očekuje se tradicionalno jaki 'last minute' s nešto izraženijom prodajom skijaških aranžmana.

Zagrebačka agencija Kompas ove godine, kao i prethodnih, bilježi tek rijetke rezervacije za putovanja baš za Božić, ali zato je za Novu godinu, kako ističe njezin direktor Ivan Pukšar već uglavnom rasprodala aranžmane za četiri najtraženije daleke destinacije Indiju, Tajland, Kubu i Dubai, dok za Europu primjećuju određenu 'zadršku' u rezervacijama.

"'Zadršku' u rezervacijama za sada najviše imamo za Pariz, iako baš za taj grad imamo i već dva grupna polaska na četiri-pet dana za Novu godinu. Iako se prodaju, ima mjesta i za druge europske metropole, što i nije ništa novo jer pravi buking očekujemo za sedam dana", kaže Pukšar, dodajući da se do sada za Novu godini kod njih najviše tražila Barcelona posebnim charterom te kombinacija Madrid i Andaluzija, kao i Portugal.

Čini mu se i da će ukupan broj putnika iz Hrvatske prema europskim odredištima biti nešto manji nego lani za Novu godinu, no za razliku od toga odlično se prodaju programi s termama i toplicama u Sloveniji, kao i bolji hoteli na Jadranu, a posebno doček na Plitvicama.

Pulska agencija Uniline za adventska putovanja kaže da su u planiranim okvirima i nešto bolja od prošle godine, posebno u Sloveniju, Italiju, Austriju do Beča i s velikom potražnjom Zagreba.

"Advent u Zagrebu ove je godine pravi 'bum', gotovo da nema nikoga tko nije bar na jedan dan otišao u Zagreb vidjeti to 'čudo', a za Novu godinu u prodaji sada smo na lanjskoj razini i vjerujemo da će se tek 'zahuktati' za par dana jer se u Hrvatskoj za dočeke tradicionalno čeka 'last minute'", kaže direktor Unilinea Boris Žgomba, koji za novogodišnja putovanja očekuje najveću prodaju aranžmana za Jadran i bliže zemlje.

Iz agencije Atlas voditeljica komunikacija Nikolina Frklić ističe da je na tržištu ipak došlo do promjena, da su putnici nešto oprezniji u biranju putovanja nego prije, ali da su im adventska i novogodišnja putovanja i dalje zanimljiva.

"Neke od top turističkih destinacija, poput Pariza, sada su za Novu godinu nešto manje tražene, a pojavili su se neki 'noviji' favoriti među domaćim putnicima, poput Portugala, Palma de Mallorce i Malte. Dobro idu i London, Barcelona te Jadran", kaže Frklić, dodajući da zanimanja ima i za Dubai, Šri Lanku i Maldive.

Iz zagrebačkog Ban Toursa napominju da ih je ove godine najviše iznenadila manja nego prije potražnja aranžmana za tradicionalno najpopularnije europske gradove za Novu godinu, za koju se pak kod njih sada najviše traže skijaški programi.

"Europski gradovi su traženi, ali manje nego prije, a najviše aranžmana smo prodali za skijaške destinacije u Sloveniji i Austriji s naglaskom na Kronplatz, Rogašku Slatinu, Roglu, te po prvi puta i doček Nove godine u Sarajevu, odnosno na Jahorini", ističe direktor Ban Toursa Pavle Marković.

Komentari (1)
Pogledajte sve

dam se kladiti da je najmanje 70% od tih putnika i skijaša koji tepeju pare po vani zaposleno po ministarstvima, agencijama, gradovima, i županijama i sl. državnim i javnim uredima…nek, nek, treba sveta videti a i zaslužili su, pa ipak im bdp raste kak nigdar 🙂

New Report

Close