‘Realizacija kapitalnih ulaganja u devet mjeseci ove godine povećana za 28 posto na godišnjoj razini’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 26. listopad 2017. u 10:02
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

U devet mjeseci ove godine ostvarena je neto dobit u iznosu od 735 milijuna kuna, što je za 17 milijuna ili 2,2 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju.

Hrvatski Telekom ostvario je u prvih devet mjeseci ove godine 5,7 milijardi kuna konsolidiranih prihoda, što je 11,6 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, dok je neto dobit tvrtke pala za 2,2 posto, na 735 milijuna.

U poslovnom izvješću, objavljenom u četvrtak, HT navodi da bi bez učinka Crnogorskog Telekoma, prihodi bili veći za 2,4 posto na godišnjoj razini, a ako se isključi utjecaj H1 Telekoma, prihodi su porasli 2,1 posto.

"Hrvatski Telekom nastavlja ostvarivati rast prihoda od pokretnih telekomunikacija, širokopojasnog pristupa i televizije, veleprodaje, energije i sistemskih rješenja te nepokretnih komunikacija", navodi se u izvješću tvrtke.

U devet mjeseci ove godine ostvarena je neto dobit u iznosu od 735 milijuna kuna, što je za 17 milijuna ili 2,2 posto manje nego u istom lanjskom razdoblju.

Bez utjecaja Crnogorskog Telekoma realizacija neto dobiti iznosi 709 milijuna kuna i manja je za 5,7 posto, navodi se u izvješću.

"Ostvarenje neto dobiti pod utjecajem je veće amortizacije zbog povećanih infrastrukturnih ulaganja, povećanog vrijednosnog usklađenja imovine prvenstveno povezanog s povećanim vrijednosnim usklađenjem potraživanja kao posljedice tržišnih utjecaja i financijskih troškova povezanih s tečajnim razlikama", navodi se u izvješću.

Ističe se i da je realizacija kapitalnih ulaganja u devet mjeseci ove godine povećana za 28 posto na godišnjoj razini, uključujući doprinos Crnogorskog Telekoma.

Bez tog doprinosa, realizacija kapitalnih ulaganja povećana je za 18,1 posto u odnosu na isto razdoblje lani i iznosi 1,15 milijardi kuna, navodi se u izvješću HT-a.

"Snažni financijski rezultati omogućuju nam kontinuitet ulaganja kojim postavljamo čvrste temelje za usluge nove generacije i premium korisničko iskustvo. U idućim razdobljima nastavit ćemo s ulaganjima u mrežu i digitalnu transformaciju kompanije kao preduvjetima za najbolje korisničko iskustvo i premium poziciju na lokalnom i regionalnom tržištu", poručio je u izvješću predsjednik Uprave Hrvatskog Telekoma Davor Tomašković.

Komentirajte prvi

New Report

Close