Prezentacija Slavonije kao cjeline jedina obećava turistički skok i željeni profit

Autor: Marta Duić , 29. prosinac 2019. u 22:00
Predstavnici slavonskih TZ-ova na predstavljanju u Zagrebu

Strateški marketing plan s brendiranjem do 2025. cilja povećati vidljivost Slavonije kao destinacije i dostići veću razinu ponude zajedničkih turističkih paketa.

Prvi put turističke zajednice nekih hrvatskih županija udružile su se radi zajedničke promocije svoje ponude. Pet je slavonskih županija – Osječko-baranjska, Brodsko-posavska, Virovitičko-podravska, Požeško-slavonska i Vukovarsko-srijemska – formiralo Klaster Slavonija, za koji njegova koordinatorica i direktorica TZ-a Vukovarsko-srijemske županije Rujana Bušić Srpak kaže da je snažan i konkretan iskorak u prezentaciji te regije kao važne turističke destinacije.

"Nitko od nas taj cilj ne može ostvariti sam pa je zajedništvo u spremnosti da ostvarimo sve što Slavonija u turizmu može ključan faktor uspjeha", kaže ona. Izradili su strateški marketinški plan turizma Slavonije s planom brendiranja od 2019. do 2025., uskoro ide na usvajanje, a otisnuta je i brošura Slavonije, te su zajednički nastupi na sajmovima i prezentacijama već donijeli prve plodove. U Klasteru očekuju i da će promocija i podizanje atraktivnosti slavonskog prostora potaknuti razvoj dodatnih sadržaja, aktivnosti i programa te povećati ponudu proizvoda i usluga.

Direktorica TZ Osječko-Baranjske županije Ivana Jurić ističe da će projekt Destinacija Slavonija imati utjecaj na razvoj malog i srednjeg poduzetništva (MSP) jer implicira veće korištenje novih tehnologija i komunikacijskih platformi u promociji i plasmanu turističkih proizvoda, dakle i veći angažman lokalnih tvrtki. "Projekt implicira i povećanu vidljivost Slavonije kao destinacije na domaćem i vanjskom tržištu i povećanu razinu ponude zajedničkih turističkih paketa kroz direktnu podršku razvoju profiliranih agencija. Vjerujemo da će to povećati ukupan broj noćenja i potrošnju te tako povećati konkurentnost destinacije te MSP-ova u sektoru turizma. Već sad vidljiv je porast investicija koji se odnosi na razvoj smještajne infrastrukture i popratnih uslužnih djelatnosti", kaže Jurić.

 

20 posto

rast prometa privatnog smještaja u Brodskoj županiji

Zahvaljujući projektu rast će i potreba za lokalnim poljoprivrednim proizvodima, sastavnim i važnim dijelom doživljaja Slavonije. "Jačat će sustav kratkih lanaca opskrbe koji uključuje direktan odnos poljoprivrednik – ugostiteljski objekt u planiranju i plasmanu lokalnih proizvoda. Osječko-baranjska županija već 4-5 godina osigurava financijsku podršku ugostiteljima u nabavci domaćih proizvoda. Tako se direktno podržava MSP-e", kaže Jurić.

Martina Jakelić, direktorica TZ Virovitičko-podravske županije slaže se da projekt Destinacija Slavonija predstavlja pravu poticajnu priliku razvoju malog i srednjeg turističkog i s turizmom povezanog poduzetništva. U Brodsko-posavskoj županiji, govori direktorica TZ-a Ružica Vidaković, razvojem turizma misle zadržati radna mjesta, potaknuti samozapošljavanje i demografski razvoj, osobito na ruralnom prostoru.

"Slavonija je prepuna lijepih priča, a brendiranja destinacije nema bez dobro ispričane priče. Cilj nam je da turizam bude dodatna, dugoročno i osnovna djelatnost, a da smo na dobrom putu potvrđuje i turistički rast na godišnjoj razini od 8%. Taj rast još je veći na OPG-ovima, rančevima, salašima i privatnom smještaju – više od 20%. Gosti koji odabiru takav smještaj u potrazi su za mirom, tišinom, autohtonom i tradicijskom gastronomijom, direktnim kontaktom sa stanovništvom", pohvalila se Vidaković.

Turisti danas, kako kaže Bušić Srpak, žele autentičan doživljaj, izvornost i originalnost. "Dijelom očekuju ispunjenje općeg doživljaja Slavonije kao ruralne destinacije, ali na razini kvalitete očekuju originalnost i iskrenost u prezentaciji onoga što Slavonija jest, ili je ponegdje nekad davno", zaključuje.

Komentirajte prvi

New Report

Close