Projekt su predstavili predsjednik Uprave Alan Klanac i član Uprave zadužen za financijske, komercijalne i opće poslove Marko Čičin-Šain, koji su istaknuli kako će projekt e-Jadrolinije rezultirati unaprjeđenjem usluga za putnika pružajući mu dodatan komoditet omogućavanjem kupovine karte iz udobnosti doma, potom smanjivanjem redova čekanja u agencijama, smanjivanjem gužvi u pristaništima, lakšim i bržim ukrcajem otočana, lakšom i bržom procedurom ukrcaja za poslovne korisnike (npr. teretna vozila) te slijedom svega konkurentnom, modernom i efikasnijom Jadrolinijom.
Projekt e-Jadrolinije u prvom redu uključuje omogućavanje direktnog ukrcaja otočana s otočnom iskaznicom na brod bez kupnje karte u agenciji što im omogućava brži i efikasniji ukrcaj i daje prednost koju zaslužuju. Naime, već s prvim danima ožujka otočani će na svoje otočne iskaznice u agencijama Jadrolinije moći uplatiti željeni novčani iznos (otvoriti prepaid račun) te se s iskaznicom ukrcavati na brodove Jadrolinije bez kupnje karte u agenciji Jadrolinije. Dosad je to bilo moguće samo otočanima koji imaju pravo na besplatan prijevoz. Projekt kreće s trajektnim linijama Split – Supetar, Zadar – Preko i Biograd – Tkon, a do kraja ožujka bit će primijenjen na sve linije koje održava Jadrolinija.
Uvođenjem prepaid računa, Jadrolinija po prvi put u pomorski promet uvodi princip "enc uređaja", s ciljem da u budućnosti svim svojim putnicima omogući direktan ukrcaj na brod bez potrebe čekanja u redu pred Jadrolinijinom agencijom.
Nakon što se u ožujku otvori mogućnost otvaranje prepaid računa za otočane, u travnju će biti uvedena kartica "Jadrolinija2Go". Ova faza projekta podrazumijeva mogućnost otvaranja prepaid računa, odnosno izdavanja "Jadrolinija2Go" kartice za fizičke i pravne osobe te korištenje iste na svim linijama koje održava Jadrolinija. Riječ je o beskontaktnoj kartici kojom korisnik identificira svoj račun odnosno koristi novčana sredstva koja je uplatio za plaćanje putne karte prilikom ukrcaja na brodu, a pomoću očitavanja na ručnim čitačima.
Uoči početka glavne turističke sezone, točnije krajem svibnja, omogućit će se i online kupnja karata za trajektne linije. Naime, trenutno je moguće online kupiti samo karatu za katamaranske linije, što je Jadrolinija, kao prvi pomorski prijevoznik u Hrvatskoj, omogućila još prošle godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu