Postali drugima pokretački sektor

Autor: Marta Duić , 16. listopad 2014. u 21:59
Marijan Kavran/D.U./PIX

Dvije trećine sektora orijentirano je na izvoz, a potražnja za namještajem na domaćem tržištu se drastično smanjila.

Naglasak ovogodišnje Ambiente je na prezentaciji potencijala domaće industrije.

"Ove godine posjetitelji će imati priliku vidjeti namještaj kakav je inače namijenjen isključivo izvozu, primjerice masivni hrastovski namještaj koji je jedan od glavnih izvoznih proizvoda naše branše. Želimo ostvariti povjerenje i komunikaciju domaćeg tržišta s domaćim klijentima", naglasio je Marijan Kavran, direktor Drvnoga klastera.

Dvije trećine sektora orijentirano je na izvoz, a potražnja za namještajem na domaćem tržištu se drastično smanjila. Osnovne posebnosti Ambiente su izložba dizajna koja naglašava važnost dizajna u proizvodnji namještaja te promoviranje peleta, drvnog goriva isplativijeg i ekološki prihvatljivijeg od lož ulja. "Najveća posebnost leži u novoj ponudi i novom pristupu. Želimo postaviti novi kut gledanja prema našem sektoru. Ovaj sektor je sofisticiran i postali smo pokretačka snaga mnogim komplementarnim industrijama", konstatirao je Kavran.

Komentirajte prvi

New Report

Close