Poslovni turizam u pohodu na devet svjetskih tržišta

Autor: Marija Crnjak , 22. studeni 2018. u 21:59
Poslovnjaci su poželjni gosti/FOTOLIA

Poslovni gosti stabilan su ‘izvor’ potražnje, i to ponajviše u pred i posezoni.

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) provodi promotivnu kampanju fokusiranu na promociju poslovnog turizma do kraja prosinca ove godine.

Čine to na tržištima Francuske, Sjedinjenih Ameičkih Država, Njemačke, Austrije, Velike Britanije, Beneluxa, Italije, Rusije i Slovenije.

Komunikacijski kanali putem kojih se provodi kampanja su društvene mreže (Linkedin), print oglasi u specijaliziranim izdanjima te online kanali oglašavanja. "Poslovni turizam predstavlja važan turistički proizvod jer individualni i grupni poslovni gosti čine stabilan izvor potražnje koja je, ovisno o trendovima, najizraženija u razdobljima pred i posezone.

Istraživanja među hotelijerima pokazuju da poslovni gosti čine 10 do 15 posto svih hotelskih gostiju. Nastavit ćemo s promocijom ovog proizvoda na ključnim stranim tržištima s ciljem značajnijeg produljenja turističke sezone", izjavio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

U sljedećoj godini u planu je i nastup HTZ-a na specijaliziranim kongresnim burzama kao što su IMEX Frankfurt, IMEX America, IBTM Barcelona i CONVENTA Ljubljana.

Komentirajte prvi

New Report

Close