Poslovni svijet u seoskim domaćinstvima

Autor: Veljko Barbieri , 13. srpanj 2014. u 16:10
Fotografija: Boris Scitar/PIXSELL

Putovanje kroz seoska domaćinstva u Hrvatskoj je putovanje kroz vrijeme.

Putovanje kroz seoska domaćinstva u Hrvatskoj je putovanje kroz vrijeme, autohtone i prirodnim putem uzgojene namirnice koje se sve teže nađu na našim stolovima, mir i opuštanje u pomalo arhaičnom ambijentu, uz vrhunske temeljne jelovnike i jela koja odišu izvornošću i baštinom. Danas je ta slika upotpunjena i vrhunskim vinima iz vlastitih podruma kao enološkom popudbinom njihove tradicionalne gastronomije.

Premda su neka više okrenuta kopnu i njegovim starim kulturama, neka svoje nagnuće okreću prema moru i njegovoj tradiciji, sva, ali baš sva, njeguju poseban i izvoran odnos prema nasljeđu, kao osnovici svoje ponude. No ispod svoje idilične i umirujuće, gotovo nostalgične scenografije, suvremeni poslovni svijet koji im dolazi u pohode, prepoznao je u seoskim domaćinstvima istinski temelj za nadgradnju i potaknuo dinamiku suvremenosti u do tada usporenom ambijentu.

Nema naime danas pravog seoskog domaćinstva, koje nije prilagodilo svoj naglašeno ladanjski ritam, zahtjevnim taktovima poslovnih razgovora, teambuildingu, ponekad i višednevnom, u kojima poslovni svijet daleko od svakodnevne dinamične komunikacije i aktivnosti, pronalazi načina da u miru seoskih domaćinstava, u uređenim dvoranama i salama za sastanke, opremljenim svom neophodnom tehnologijom, kreira svoje zahtjevne koncepcije, analize, planove i razvojne strategije.

Među njima se posebno izdvajaju bankovne djelatnosti koje upotpunjuju poslovni vid ponude seoskih domaćinstava,  i sve se više važnih zamisli i odluka iz područja novčarskog i kartičnog poslovanja, koje se donose u njihovom privlačnom ambijentu koji potiče na usredotočenost poslovnoj zadaći ili stručnom seminaru, uobličuje upravo u za to prilagođenim prostorima Hrvatskih seoskih domaćinstava. Stoga je odluka da, nakon dvogodišnjeg sustavnog ocjenjivanja i žiriranja najboljih hrvatskih poslovnih restorana, u kojem je među 42 ravnopravna, izabrano tri laureata, što nagradi „Najbolji poslovni restorani u Hrvatskoj“ već daje gotovo tradicionalnu težinu i značaj, upravo najbolja Seoska domaćinstva budu predmetom ovogodišnje kampanje, sasvim logična, rekli bismo i nadasve poželjna.

Pbz Card i American express, uz Poslovni dnevnik, kao i proteklih godina, glavni nosioci ove poticajne akcije, otvorili su još jedno poglavlje propitkivanja o prožimanju vrhunskog ugostiteljstva i visokog poslovnog svijeta.  Kroz preplitanje jedne i druge djelatnosti takva zamisao naprosto je osuđena na uspjeh.   

      

Komentirajte prvi

New Report

Close