Posao vrijedan 280 milijuna kuna: Remetinečki rotor gradit će i Bandićev kum

Autor: Poslovni.hr , 07. studeni 2017. u 10:24
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL

I uz činjenicu da taj iznos premašuje planiranih 250 milijuna kuna s PDV-om, koliko je Grad namjeravao izdvojiti, sve to ne bi bilo previše čudno.

Prošli smo tjedan napokon doznali tko će biti izvođači rekonstrukcije remetinečkog rotora. Kako je Večernji list doznao, radi se o zajednici ponuđača Kamgrad, Hidroelektra niskogradnja, Tigra i DiV.

Oni su bili tek četvrti na listi najpovoljnijih ponuda, prema informacijama koje je Večernji list dobio iz Grada, ali prvi s ispravnom ponudom. Najniža ponuda bila je ona zajednice ponuđača GiP koju čine Pionir, GP Krk, Osijek Koteks i Tehno-Elektro i iznosila je 184,5 milijuna kuna bez PDV-a. Ponuda grupacije koju predvodi Kamgrad iznosila je 224,8 milijuna kuna bez PDV-a.

I uz činjenicu da taj iznos premašuje planiranih 250 milijuna kuna s PDV-om, koliko je Grad namjeravao izdvojiti, sve to ne bi bilo previše čudno. Osim što se među zajednicom ponuđača nije istaknulo ime jedne tvrtke.

Tigra d.o.o. sa sjedištem u Ivanićgradskoj 22 u Zagrebu tvrtka je Milana Penave, poduzetnika čije se ime i prije spominjalo u vezi sa zagrebačkim gradonačelnikom Milanom Bandićem. Njegova je supruga, naime, krsna kuma Bandićevoj kćeri.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentari (2)
Pogledajte sve


Nije problem rotor. Problem je u ne učinkovitom ZET-u. U barem 80% automobila u gradu za vrijeme špica vozi se samo jedna osoba. Ovaj rotor neće ništa riješiti jer nije zastoj samo na rotoru, zastoji su i kod inine zgrade, na križanju Jadranskog mosta i Selske, itd.

Bolje izgraditi most koji spaja Jadransku aveniju i Horvaćansku. Produžiti tramvajsku prugu do Blata i produžiti liniju 6 do tamo… Ima puno opcija, a novi rotor je najgora. A ne treba ni spominjati kaos za vrijeme izgradnje rotora.

Ocito ovdje netko vis emoze zaraditi, khm, maznuti… lol

Nije problem rotor. Problem je u ne učinkovitom ZET-u. U barem 80% automobila u gradu za vrijeme špica vozi se samo jedna osoba. Ovaj rotor neće ništa riješiti jer nije zastoj samo na rotoru, zastoji su i kod inine zgrade, na križanju Jadranskog mosta i Selske, itd.

Bolje izgraditi most koji spaja Jadransku aveniju i Horvaćansku. Produžiti tramvajsku prugu do Blata i produžiti liniju 6 do tamo… Ima puno opcija, a novi rotor je najgora. A ne treba ni spominjati kaos za vrijeme izgradnje rotora.

New Report

Close