Pola djelatnika Ministarstva turizma na novoj adresi

Autor: Marija Brnić , 20. studeni 2019. u 22:00
Najam 926 kvadrata mjesečno stoji 6639 eura

Sele u zgradu u Novom Zagrebu, u Kockici im tijesno.

Polovicu zaposlenika Ministarstvo turizma uskoro će preseliti u novi poslovni prostor koji će uzeti u zakup na godinu dana.

Takvu odluku proceduralno je odobrio ministar državne imovine Mario Banožić, nakon što su u njegovom resoru potvrdili da nemaju na raspolaganju adekvatan nekretninski prostor, te da je iznajmljivanje trenutno najbolje rješenje.   Nova lokacija na kojoj će se prema odluci smjestiti 70 djelatnika Ministarstva turizma je u Aveniji Dubrovnik 10, nasuprot Zagrebačkom velesajmu, a radi se o poslovnom prostoru površine 926 četvornih metara.

Najmodavac je tvrtka Imograf poduzetnika Ivana Miličevića, inače vlasnika Otvorenog radija i 20-ak tvrtki, pretežito iz nekretninskog i građevinskog sektora. Najam će Ministarstvo turizma stajati 7,17 eura po kvadratu, odnosno 6639 eura mjesečno, što je za zagrebačke uvjete solidna cijena.  No, zašto se Ministarstavo turizma, čije je sjedište u zgradi "Kockici" na Prisavlju, odlučilo za kratkoročan najam prostora? U Ministarstvu pojašnjavaju kako prostor u "Kockici" koriste s Ministarstavom mora, prometa i infrastrukture, u čijem je posjedu i većinski dio zgrade.

Već duže vrijeme Ministarstvo se suočava s nedostatkom radnog prostora, a s obnovom zgrade koja je još uvijek u tijeku to je, kažu u Ministarstvu, postao dodatan problem. to se samog odabira lokacije tiče, iz Ministarstva pojašnjavaju kako su, nakon što je utvrđeno da država ne raspolaže potrebnim funkcionalnim prostorom, u skladu s propisima zatražene ponude različitih poslovnih prostora, a odabrana je lokacija Avenija Dubrovnik kao ekonomski najprihvatljivija.

Činjenicu da je ugovor o najmu sklopljen na rok od godinu dana, što je neuobičajeno jer državne institucije koje posežu za iznajmljivanjem prostora uglavnom zaključuju trogodišnje ugovore, u Ministarstavu turizma objašnjavaju namjerom daljnjeg traženja adekvatnijeg prostora, u koji bi se mogli smjestiti svi zaposlenici, kojih trenutno ima 153. Na taj način bi, kažu u Ministarstvu, olakšali i ubrzali obavljanje poslova, koje je trenutno opterećeno dislociranošću pojedinih uprava.  A ne pronađu li u idućih godinu dana novi prostor za cijeli resor, jedna od opcija bit će i sklapanje višegodišnjeg ugovora za lokaciju u Aveniji Dubrovnik.

Komentirajte prvi

New Report

Close