Vodeća hrvatska prehrambeno-farmaceutska tvrtka Podravka ozbiljno je krenula u osvajanje Kine, a prvi proizvodi iz njezina asortimana trebali bi se već ovog ljeta naći na policama kineskih supermarketa. Iz Podravke poručuju kako će na golemom kineskom tržištu ponuditi vodu, ledeni čaj, slastice i dječju hranu, a prve pošiljke, s obzirom na to da prijevoz brodom traje oko 45 dana, u kineskim će se trgovinama naći u srpnju ili kolovozu.
Kako su se pohvalili iz Podravke, njihova kompanija je jedina hrvatska tvrtka s predstavništvom u Kini, jednoj od najjačih ekonomskih sila svijeta i ogromnom tržištu s 1,4 milijarde ljudi, a time se priključila brojci od preko 27.000 stranih kompanija koje su otvorile urede u Pekingu. U cijeloj Kini ima ih gotovo 450.000. Podravka je više od 20 godina pokušavala ući na kinesko tržište.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu