Podravka uspjela ući na kinesko tržište

Autor: Poslovni dnevnik , 25. svibanj 2015. u 08:15
Foto: Damir Špehar/PIXSELL

Iz Podravke poručuju kako će na golemom kineskom tržištu ponuditi vodu, ledeni čaj, slastice i dječju hranu.

Vodeća hrvatska prehrambeno-farmaceutska tvrtka Podravka ozbiljno je krenula u osvajanje Kine, a prvi proizvodi iz njezina asortimana trebali bi se već ovog ljeta naći na policama kineskih supermarketa. Iz Podravke poručuju kako će na golemom kineskom tržištu ponuditi vodu, ledeni čaj, slastice i dječju hranu, a prve pošiljke, s obzirom na to da prijevoz brodom traje oko 45 dana, u kineskim će se trgovinama naći u srpnju ili kolovozu.

Kako su se pohvalili iz Podravke, njihova kompanija je jedina hrvatska tvrtka s predstavništvom u Kini, jednoj od najjačih ekonomskih sila svijeta i ogromnom tržištu s 1,4 milijarde ljudi, a time se priključila brojci od preko 27.000 stranih kompanija koje su otvorile urede u Pekingu. U cijeloj Kini ima ih gotovo 450.000. Podravka je više od 20 godina pokušavala ući na kinesko tržište.

Komentirajte prvi

New Report

Close