Očekivanja njemačkih potrošača za srpanj pokazuju obnovljeni optimizam, ponajprije zbog osjetno poboljšanih očekivanja u vezi s plaćama, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje instituta GfK.
Indeks povjerenja potrošača za srpanj blago je porastao, na 5,7 bodova, s revidiranih 5,6 bodova u lipnju, priopćio je GfK. “Razine plaća općenito su porasle zahvaljujući rastu broja zaposlenih, a pad nezaposlenosti jača poziciju zaposlenih u pregovorima o povećanju plaća”, tumače u institutu. Prema podacima njemačkoga državnog ureda za statistiku Destatisa realne su plaće u prvom ovogodišnjem tromjesečju u prosjeku porasle za dva posto.
(pd)
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu