Pitali smo Lidl zašto je postavio rampe na nekim parkiralištima

Autor: Poslovni.hr , 26. travanj 2013. u 14:23
Lidl je na ulazu nekih parkirališta oko svojih trgovina postavio rampe

Pretpostavka je da se Lidl rampama pokušava zaštititi od ‘neželjenih’ vozača koji na Lidlovim velikim parkiralištima nerijetko ostavljaju automobile iako ne obavljaju kupnju u njihovoj trgovini.

Kod nekoliko Lidlovih trgovina na sami ulaz na parkiralište trgovine postavljene su rampe. Pretpostavka je da se Lidl rampama pokušava zaštititi od 'neželjenih' vozača koji na Lidlovim velikim parkiralištima nerijetko ostavljaju automobile iako ne obavljaju kupnju u njihovoj trgovini.

Lidl se s tim problemom pokušao najprije nositi postavivši zaštitara na parkiralište koji prati koliko se dugo neki automobil zadržava na rečenom parkiralištu. Za zaključiti je da ni to nije bilo dovoljno, pa se Lidl odlučio na drastične mjere – postavljanje rampe. Najnoviji slučaj postavljanja rampe zamijećen je u Zagrebu u Oreškovićevoj ulici 3C, gdje je promet oko Lidla ovih dana bio usporen i otežan upravo zbog postavljanja rampe, zbog koje vozila sporije ulaze na Lidlovo parkiralište te se ispred trgovine, ali i ostalih zgrada koje se oko nje nalaze, stvara red automobila. 

Zanimalo nas je zbog čega Lidl koristi rampe na svojim parkiralištima, no sve što smo dobili bila je zahvala za iskazani interes za njihov trgovački lanac. Odgovor na pitanje o rampama nismo dobili.

Isto tako, zanimalo nas je i je li Lidl svjedočio velikim gužvama jučer, nakon velike promotivne akcije (gotovo sve tiskovine bile su omotane Lidlovom reklamom o trajnom spuštanju cijena zbog ulaska u Europsku uniju). "Lidl Hrvatska zadovoljan je ostvarenim prometom", šturi je odgovor koji smo dobili.

Komentari (9)
Pogledajte sve

Zašto ne pitate Konzumove poslodavce koji imaju rampe na svim velikim konzumovim trgovinama ili možda ne smijete


nije fora,ali dajte pitajte lidl zašto neuzimaju robu od hrvatskih proizvođača(mislim na srednju policu neprehrane).od desetak mailova koje sam poslal nikad odgovora.samo šutnja kao i u ovom slučaju.a nekad se pričalo o pola-pola o zastupljenosti asortimana.teško izvedivo ali tako je krenulo.samo skleroza,a neko je uzel pare kad je pregovaral

oni se bore za svaku lipu niže cijene, nema šanse da ne bi uzeli hrvatskog proizvođača s kojim će se uspjeti dogovoriti oko cijene, kontrole kvalitete i redovitosti isporuke.

mislim da šaljete pitanje na krivu adresu. radije pitajte naše proizvođače. naši proizvođači su jednostavno zadovoljni prometom koji postižu s višim cijenama i ne žele se gurati u lidl. i u njemačkoj postoji niz proizvođača koji ne posluju s lidlom.

ako vjerujete da razlika u kvaliteti vrijedi 100 kuna razlike u cijeni za svaku popunjenu vrećicu, onda naprasto zaobiđite lidl.

@rooby
Non food asortiman je jedinstven za sve dučane iz grupacije LIDL te zbog niže cijene se uzimaju velike količine. Konkretno niti jedan hrvatski proizvođač nebi zadovoljio njihovu normu niti da im je u stanju isporučiti svoju 10-godišnju proizvodnju. 😉


@autor
članka – novinar Poslovni.hr
Zanimljivo da ste uzeli za primjer upravo lokaciju u Oreškovićevoj kada se jako dobro zna da je on upravo do Vaše poslovne zgrade koja ima 2,5 parkirna mjesta rezervirana za direktorčiće. Očito kolege novinari nemaju više gdje besplatno parkirati pa se sada na ovaj način čudom čude. 🙂

Sto pametnijih pitanja ima za Lidl,a ovo oko parkiranja je stvarno totalno deplasirano!!!Normalno da će zaštititi parkiralište koje su platili,izgradili i održavaju!!!Pitajte zašto imaju na szotine i stotine kvadrata po 3-4 zaposlenika,što imaju 70% robe sumnjive kvalitete(kad uđeš u slovenski Lidl,2/3 robe je potpuno drugačije!!!Ma kažem,ima još 100 pitanja!!!!!

New Report

Close