Na natječaj za osmišljavanje novog turističkog imidža Hrvatske do 12. studenog pristiglo je ukupno 13 individualnih i prijava zajednice ponuditelja, a Hrvatska turistička zajednica odabrala je pet ponuditelja.
Oni će se u idućem krugu natjecati za izradu krovnog komunikacijskog koncepta “Big Idea” koji će u budućnosti predstavljati okosnicu promotivnih, marketinških i komunikacijskih aktivnosti HTZ-a. Riječ je o agencijama Grey Zagreb i Grey EMEA (Europa, Bliski istok i Afrika); Studio Sonda iz Hrvatske i agencija M&C Saatchi London&Milano; BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske; agencije SCPF (Segarra, Cuesta, Puig, Fernandez, SI) iz Španjolske i Bruketa&Žinić iz Hrvatske; te McCann Zagreb iz Hrvatske i Future Brands iz Velike Britanije. Svi oni do 16. prosinca moraju dostaviti ponude s kreativnim prijedlozima, a HTZ će s predloženim konceptima izaći na osam glavnih tržišta i ispitati kako ta tržišta reagiraju na prijedloge.
“Povjerenstvo će finalno ocijeniti koncepte, a potom će biti potpisan i ugovor s ponuditeljem prihvaćenog koncepta Big Idea”, poručuju u HTZ-u. Inače, za jačanje nacionalnog turističkog brenda u idućoj će godini biti izdvojeno čak 150 milijuna kuna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu