Pepco kreće u proljetnu ofenzivu, u tri godine 75 trgovina

Autor: Poslovni dnevnik , 03. travanj 2017. u 22:00
Prve trgovine otvaraju u petak

Prvo stižu u Zagreb, Zaprešić, Varaždin, Koprivnicu i S. Brod, a Hrvatska im je odskočna daska za proboj u regiju.

U petak će u zagrebačkim trgovačkim centrima Point i Super Nova biti otvorene prve dvije trgovine europski maloprodajnog lanca Pepco na domaćem tržištu.

"Proljetna ofenziva" kompanije koja u 45 zemalja ima više od 6500 trgovina nastavit će se i tijekom svibnja otvaranjem trgovina u West Gate shopping cityju u Zaprešiću te Varaždinu, Koprivnici i Slavonskom brodu. Dugoročni plan za Hrvatsku bitno je ambiciozniji – u tri godine 75 trgovina, najvećim dijelom  u gradovima s više od 10.000 stanovnika, a posao bi kroz njihove operacije na našem tržištu moglo, uvjeravaju, naći više od  i pritom zaposliti više od 600 ljudi.

No, da će Hrvatska poslužiti kao idealna odskočna daska za proboj u ostatak regije Poslovnom je dnevniku još  lani u listopadu potvrdio operativni direktor Pepco Croatia Tomislav Bekavac: "Ulazak na hrvatsko tržište prirodan je korak u daljnjem razvijanju brenda s obzirom da smo prisutni u pet država središnje Europe, Češkoj, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj i Rumunjskoj. Hrvatsko tržište otvara široku perspektivu i potencijal s obzirom na solidan ekonomski rast. Smatramo da je to ujedno i dobra startna pozicija za širenje na ostale države regije", rekao je tada.  

Sada naglašava da su pomno Pa birali svaku lokaciju ciljajući na gradove i trgovačke centre, budući da se taj model i u drugim zemljama pokazao dobitnim. Inače, u Pepcovim trgovinama prodaje se odjeća, proizvodi za uređenje doma, igračke… 

Komentirajte prvi

New Report

Close