Ova će se sezona izvući s plusom, ali Hrvatska definitivno više nije turistički hit

Autor: Poslovni.hr , 11. rujan 2018. u 09:20
Foto: Dino Stanin/PIXSELL

Prvi put nakon više godina ponovo smo imali gotovo zaboravljenu tzv. srpanjsku rupu, a manjak gostiju gotovo cijelu prvu polovicu kolovoza.

Na prvu, ovoj turističkoj sezoni ne možemo zamjeriti ništa više negoli lanjskoj ili nekolicini prethodnih: ni ovaj se put nisu svi domaćini iskazali, mnogi su pretjerali s cijenama, gostima su odmor kvarile i gužve, poneke nije dočekalo ono što su zimus gledali na fotografijama i slično.

No i ovogodišnjeg 31. prosinca vjerojatno ćemo ispratiti još jednu rekordnu godinu, piše Večernji list. Turističke vlasti računaju da će biti pet posto bolja od 2017., a prvih osam mjeseci, s pet posto više gostiju i četiri posto više noćenja nego lani, gotovo u dlaku im daje za pravo. Reklo bi se, sve klapa. Nažalost, samo naizgled. Domaći se turizam čak i u samoj špici suočio s velikim problemima.

Toga nema u javnim izvješćima o tijeku sezone, ali dogodilo se ono na što bi svi u turizmu prije samo godinu, dvije odmahnuli rukom i pomislili da je nemoguće. Prvi put nakon više godina ponovo smo imali gotovo zaboravljenu tzv. srpanjsku rupu, a manjak gostiju gotovo cijelu prvu polovicu kolovoza.

Iskusni direktori hotelskih prodaja brzo su uvidjeli da su se preračunali i previše soba rezervirali za najbolje platiše, individualne goste koji dolaze bez posredovanja agencija.

Sniženja su krenula promptno i potop je izostao. Na Jadranu su istodobno u tišini progutali gorku pilulu spoznaje da za svaki krevet više ne stoje u redu tri europska gosta, niti više prolazi svaka cijena. Konkurencija se oporavila i na Mediteranu se sada vrlo lako može ljetovati kvalitetnije, a jeftinije nego kod nas. Povrh svega, Hrvatska na mnogim tržištima jednostavno više nije turistička senzacija i hit odredište. 

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close