Otvorena konferencija o marketingu u turizmu Travel Zoom

Autor: Poslovni.hr/Hina , 19. ožujak 2015. u 10:59
Foto: Žarko Bašić / Pixsell

Peta međunarodna konferencija o strateškom i kreativnom marketingu u turizmu Travel Zoom u organizaciji tvrtke Toleranca marketing i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ) u četvrtak je otvorena u Zagrebu okupivši više od sto domaćih i stranih sudionika.

Peta međunarodna konferencija o strateškom i kreativnom marketingu u turizmu Travel Zoom u organizaciji tvrtke Toleranca marketing i u suradnji s Turističkom zajednicom grada Zagreba (TZGZ) u četvrtak je otvorena u Zagrebu okupivši više od sto domaćih i stranih sudionika kojima će 20-ak stručnjaka iz sedam zemalja predstaviti nove turističko-marketinške trendove.

Konferenciju je otvorila direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld naglasivši pritom dobre turističke rezultate Zagreba, čemu pridonosi i primjena novih marketinških alata u promociji grada kao i korištenje novih tehnologija i aplikacija u kreiranju turističke politike.

Spomenula je i važnost sinergije turističkih i svih drugih subjekata u razvoju gradskog turizma, što se može vidjeti i na novim nedavno postavljenim internetskim stranicama TZGZ-a koje uključuju i brojne 'linkove' na razne kulturne, ugostiteljske, smještajne i druge lokacije u gradu.

Među predavačima na konferenciji organizatori ističu Andraža Štaleca iz vodeće digitalne agencije u Adriatic regiji Red Orbit, Dejana Romiha iz glavnog Europskog portala za odmor u planinama MountVacation, Andreja Pompea i Mateja Grudene iz BradBusinessSchool te druge.

Sudionici konferencije, koja traje dva dana, svoje će marketinško znanje moći 'testirati' i na četiri interaktivnim radionicama te pritom moći naučiti kako pisati dobre priče, upoznati prednosti turista motiviranih kulturom, kako pretvoriti sljedbenike na društvenim mrežama u kupce te saznati kako s malo inovacija do novih turističkih proizvoda.

Bit će tu radionica i o marketingu destinacija odnosno o direktnom i digitalnom marketingu te druge, a konferencija će završiti u petak okruglim stolom o temi "Koga zapravo nagovaraju nacionalne turističke kampanje" u sklopu koje će stručnjaci komentirati hrvatski krovni komunikacijski koncept i slogan "Croatia, full of life".

Komentirajte prvi

New Report

Close