Otkrijte potencijale oglašavanja na YouTubeu

Autor: Poslovni dnevnik , 30. rujan 2014. u 08:00
Thinkstock

Oglašavanje putem interneta otkriva brojne korisne stvari o potencijalnim kupcima ili korisnicima.

Odavno je poznato da je prisustvo na internetu sastavni dio svakog ozbiljnijeg poduzetničkog poduhvata, no za većinu poduzetnika sve ostaje samo na internetskoj stranici i Facebook profilu.

"Još uvijek je malen broj poduzetnika svjestan mogućnosti koju pruža on-line marketing", kaže Marko Hrnjak, voditelj marketinga Otvorenog učilišta Algebra i Google certificirani trener koji će na Poslovnom uzletu primorske Hrvatske 20. listopada u Rijeci zainteresiranim poduzetnicima održati predavanje na temu "Google i Facebook oglašavanje – jednostavno i efikasno".

"Prva je mogućnost da su vrijeme i sredstva uloženi u promociju na internetu puno kraći, odnosno povoljniji usporedno s promocijom putem drugih medija i da trenutno ne postoji način promocije koji im s tolikom točnošću govori što se u svakom trenutku događa s njihovom kampanjom. Oglašavanje putem interneta otkriva brojne korisne stvari o potencijalnim kupcima ili korisnicima, i ono najvažnije, daje točan omjer uloženih i vraćenih sredstava u svakom trenutku oglašavanja", ističe Hrnjak.

Kako otkriva, naglasci njegova predavanja (na predavanje se možete prijaviti ovdje) bit će na platformama koje omogućuju internetsko oglašavanje, stvarnim primjerima koji potvrđuju da je takva promocija danas neizostavna za uspješno poslovanje, ali i na nekoliko praktičnih alata koje će prisutni moći sami po završetku predavanja dublje istražiti. "Ako poduzetnik želi biti konkurentan i prisutan na internetu, tada mora biti ukorak i sa svim novitetima. Dio njih otkrit ćemo i na ovom predavanju namijenjenom poduzetnicima, a dio predavanja posvetit ću i oglašavanju putem YouTube kanala. Oglašavanje putem YouTubea ima nevjerojatno velik potencijal. Dovoljno je reći da mjesečno bilježi preko milijardu pretraživanja", navodi Hrnjak.

Prema njegovim riječima, nema te branše kojoj korištenje internetskog marketinga ne može pomoći u postizanju boljih poslovnih rezultata. "Na programu obrazovanja u Algebri još nisam sreo polaznika kojem znanje o internetskom marketingu nije koristilo, a profil polaznika bio je šarolik, od nezaposlenih do vlasnika velikih tvrtki, obrta, voditelja poslovanja", ističe Hrnjak. Danas, kada netko traži neku uslugu ili proizvod to najprije traži i provjerava na internetu, podsjeća Algebrin predavač. "Siguran sam da bi svaki poduzetnik tu činjenicu trebao koristiti za promociju vlastite djelatnosti", zaključuje Hrnjak. Na predavanje se prijavite ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close