Od iduće godine pojeftinjuju i novi automobili: Marić reže namet za 30%

Autor: Poslovni.hr , 13. prosinac 2017. u 14:54
Foto: Patrik Macek / Pixsell

Na cijene automobila do 150.000 kn (bez PDV-a) koji su niža i srednja klasa, posebni porez je između 3700 i 8500 kn i jako varira zavisno od modela. Ušteda na njima je od 1100 do 2550 kn.

Nakon što je ministar financija Zdravko Marić  uz pojeftinjenje rabljenih automobila od Nove godine, najavio niže cijene i onih novih, 24 sata doznaje je plan Ministarstva financija srezati ukupni posebni porez za nova motorna vozila za u prosjeku 30 posto. 

Taj porez se računa na osnovu više parametara, a osnovni su emisija ugljičnog dioksida(CO2) i tzv. vrijednosna komponenta koja ovisi o osnovnoj cijeni automobila. Dio na osnovu emisije CO2 se neće mijenjati, ali zato će se smanjiti vrijednosna komponenta, saznajemo.

Ministarstvo financija još dovršava sve tablice i koliko će točno pojeftiniti svaki pojedinačni automobil znat će se nakon njihova usvajanja sljedeći tjedan na Vladi. Razmišlja se i o tome da se na automobile do 150.000 kuna ne plaća uopće vrijednosni dio nameta. Sada na one do 100.000 kuna on iznosi jedan posto vrijednosti, a do 150.000 kuna dva posto.

Komentari (5)
Pogledajte sve

Kakvo poticanje uvoza, tko treba auto i ovako i onako ce ga kupiti, a nema od kuda nego iz uvoza. Posebno je pohvalan potez smanjenja trosarina na nove automobile jer je sramota kako nam je stari vozni park i u kakvim kramama se ljudi voze. Obnavljanje voznog parka direktno ce utijecati na smanjenje teskih prometnih nesreca i povecati sigurnost u prometu !



Kako nemamo proizvodnju automobils, riječ je o još jednom potezu stimuliranja uvozništva, ista suluda priča koja se priča u vladinim ekonomskim politikama već 25 godina.

***srećom pa je prije više od 25 godina teklo med i mlijeko, uvoz novih stranih auta je bio zabranjen, a ak si kupil 1 jugića, drugog si platil državi za porez, a trećeg za trošarine
[/quote]
kakav je to bio auto, ionako si morao kupiti tri, ako si mislio malo duže voziti


Kako nemamo proizvodnju automobils, riječ je o još jednom potezu stimuliranja uvozništva, ista suluda priča koja se priča u vladinim ekonomskim politikama već 25 godina.

***srećom pa je prije više od 25 godina teklo med i mlijeko, uvoz novih stranih auta je bio zabranjen, a ak si kupil 1 jugića, drugog si platil državi za porez, a trećeg za trošarine

mi smo sada članovi velike EU obitelji i moramo srazmjerno podržati “našu” autoindustriju

New Report

Close