Obonjan u treću sezonu ulazi pod teretom kritika, evo što su pripremili

Autor: Marija Crnjak , 18. travanj 2018. u 11:00
Investitori su koncesiju na otoku dobili na 50 godina/Duško Jaramaz/PIXSELL, Boris Ščitar/VL

Ovo je zahtjevan proizvod koji ima zahtjevne goste, uvažili smo njihove kritike i otkrili slabe točke koje ćemo popraviti, tvrdi Igor Roki.

Investitori u Projekt Obonjan u treću sezonu ulaze pod teretom negativnih kritika gostiju koji im zamjeraju  nisku razine usluge i nejasan koncepta resorta, što se trenutno odražava i sporijim bukingom sezone. 

Kako u svojim ocjenama navode gosti Obonjana na portalima TripAdvisor i Booking.com, umjesto idilične, održive i odmorišne destinacije koju su očekivali naišli su na lošu organizaciju i osoblje, uz besane noći zbog partijanja te visoke cijene koje, smatraju, nisu odgovarale usluzi. Usto, šibenska oporba optužuje vlasnike koncesije da ne ispunjavaju financijske uvjete ugovorene s Gradom, što je gradonačelnik Željko Burić u međuvremenu demantirao.

I u odgovorima gostima na buking portalima i u razgovoru za Poslovni dnevnik investitori uvažavaju kritike, te za ovu sezonu najavljuju zaokret u sadržajnom konceptu resorta i bolju uslugu, što već neko vrijeme promoviraju kroz marketinšku kampanju. Priznaju i da Gradu duguju tek jednu ratu kredita čiju su otplatu preuzeli od njega, dospjelu u prosincu, što će u dogovoru s Gradom platiti na ljeto.

 

Roki

Ove godine od Obonjana očekujemo prihod 45 milijuna kuna.

"Radi se o zahtjevnom proizvodu koji ima zahtjevne goste, uvažili smo njihove kritike, otkrili slabe točke koje ćemo u ovoj godini značajno popraviti, kao što je primjerice recepcija koja zahtjeva vrhunske kadrove koje u ranijim godinama nismo uspjeli pronaći. S obzirom na to da su se gosti prošle godine najviše žalili na žestok noćni život, odlučili smo partije ograničiti na dva sata poslije ponoći. Očekujem da će razina zadovoljstva naših gostiju ove godine biti znatno veća", pojasnio nam je Igor Roki, član Uprave tvrtke Obonjan Rivijera i jedan od osnivača tvrtke Gratiosus, koja je nositelj projekta uz britanske promotore Sound Channel i slovensku agenciju CMT. 

Kako je poznato, trojac je na Obonjanu koncesiju dobio na 50 godina temeljem sporazuma s Gradom Šibenikom i Sunčanim Hvarom od kojeg su otkupili koncesiju. Prilikom predstavljanja projekta 2015. najavljeno je da će u vrlo kratkom roku postati izniman brend turističke ponude Hrvatske na globalnoj razini, namijenjen bogatijim gostima koji vole prirodu, jogu i glazbu. Iako se tada komunciralo da se radi o ekipi koja je uigrana na sličnim projektima, Roki danas priznaje da nisu imali dovoljno iskustva u razvijanju tako kompleksnog proizvoda, no ne dvoji da će projekt uskoro stasati do ciljane razine. 

U Šibeniku priznaju da Ugovor između Grada Šibenika i društva Obonjan Rivijera regulira pravne mjere i odnose vezane uz financije te dinamiku realizacije projekta, a ne obuhvaća samu kvalitetu usluge. "Projekt Obonjan doprinosi turističkoj ponudi Grada Šibenika. U odnosu na situaciju zatečenu na otoku Obonjan, projektom je postignut izniman uspjeh, a vjerujemo da će investitori uspjeti u svojoj konačnoj namjeri realizacije cjelokupnog programa i planiranih sadržaja", poručili su iz Grada.

Investitori su dosad u Obonjan uložili 105 milijuna kuna, a Grad su oslobodili obveza ukupne vrijednosti oko 40 milijuna, u što je uključena otplata kredita te ulaganje u infrastrukturu. Od 2020. godišnje će plaćati koncesijsku naknadu od 500.000 eura plus varijabilnih 3%od prometa. Godišnje se na Obonjanu zapošljava oko 200 ljudi, a u ovoj godini uloženo je još desetak milijuna kuna u proširenje smještaja. Trenutno je na Obonjanu 250 jedinica s ukupno 750 kreveta. Nakon lanjskih 27 milijuna kuna prometa, Igor Roki ove godine očekuje prihod od 45 milijuna kuna, te proširenje sezone od kraja svibnja do polovice listopada.

Komentirajte prvi

New Report

Close