Novi terminal Zračne luke Franjo Tuđman u funkciji je već dva mjeseca, no iskustva avioprijevoznika koji koriste usluge novog zagrebačkog aerodroma nisu najbolja.
Avioprijevoznici s kojim su razgovarali kažu da su se kašnjenja njihovih zrakoplova drastično povećala otkako su prešli na novi terminal, piše Večernji list.
Prosječno kašnjenje zrakoplova, tvrde, povećano je na 19 minuta, a broj kašnjenja aviona povećan je 200 posto.
Jedan od glavnih problema s kojima se suočavaju je mali broj stajanki za zrakoplove u špicama prometa, pogotovo u onoj između 12 i 15 sati kad s Plesa ima 17 polazaka, a stajanki na novim terminalu je samo 13.
Više o temi pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.što je više kašnjenja, bolje je za naplatu parkinga, a to naplaćuje Viadukt, pa možda to i nije tako loše
Uključite se u raspravu