Novi šef 3. maja zaziva nove ugovore za stare poslove

Direktor 3. maja Edi Kučan/Nel Pavletić/PIXSELL Direktor 3. maja Edi Kučan/Nel Pavletić/PIXSELL

Što se tiče novih poslova, 3. maj je dobio upite od Dorries Yachsa, koji gradi mega jahte, što bi otvorilo mogućnost ulaska u nišu brodova koji su visoke cijene.

Za 5. lipanj zakazano je po svemu sudeći posljednje ročište za odlučivanje o stečaju 3. maja. Blokada se već popela na više od 130 mil. kuna, ali Trgovački sud u Rijeci prelomio je u korist još jedne prilike za spašavanje.

Po svemu sudeći, formalni razlog je posve razumljiv izlazak u susret zamolbama nove Uprave koja je tražila odgodu, uz arGument brojnih poduzetih aktivnosti oko mogućeg završetka poslova u kratkom roku. No, navodno je izglednije da se zadnja prilika i na sudu polaže u razgovore oko strateškog partnerstva s potencijalno zainteresiranim predstavnicima kineskog kapitala. 

S tim razgovorima Uprava računa već krajem travnja, pa je s time upoznat i TS u izvješću koje je prezentirao novi-stari direktor Edi Kučan. U škveru očekuju posjet delegacije China Shipbuilding & Offshore Internationala kao potencijalnog partnera ne samo za 3. maj, nego i za Uljanik Grupu. Po mišljenju potpredsjednika Vlade Tomislava Tolušića, to je i zadnja šansa za spas brodogradilišta.

Naime, Kučan koji je uvjeren da postoji šansa za spas škvera, ali uz uvjet jačeg angažmana države, prezentirao je sve aktivnosti na obnovi suradnje s naručiteljima brodova, pa i s kanadskom Algomom te švedskom Stenom. Stena ima namjeru dati ponudu za kupnju gradnje 514 i njezin nastavak gradnje u 3. maju,uspostave li se za to normalni uvjeti. Spremni su navodno ponuditi i razne oblike financiranja za završetak gradnje. I s kanadskim kupcem uspostavljen je kontakt u kojem se izražava namjera za sklapanjem novih ugovora za njihov završetak.

Što se tiče novih poslova koji bi osigurali zaposlenost i likvidnost škvera, navodi da su dobili nekoliko upita pa i od Dorries Yachsa, jednog od brodogradilišta poznatih po gradnji mega jahti. S tim bi poslom ušli u nišu brodova koji su visoke tržišne cijene.

 Kučan ističe da je nadležnom Ministarstvu privremeni stečajni upravitelj prezentirao model privremenog financiranja, što pretpostavlja oko 150 mil. kuna s kojima bi se omogućio nastavak proizvodnje i isplata plaća.

U tjednu iza Uskrsa najavljuje i sastanak s kanadskom Algomom koja je iskazala namjeru za završetak započetih novogradnji u 3. maju, i to uz spremnost razgovora i za financiranje gradnji. Tvrdi i da bi se njihovim završetkom smanjili gubici u proračunu nastali zbog dosadašnje naplate državnih jamstava od strane kupaca. 

Komentari (5)
  • mance
    mance 8:29 18.4.2019.

    ….Kučan koji je uvjeren da postoji šansa za spas škvera, ali uz uvjet jačeg angažmana države….

    Ovo je genijalno. Kako se toga, prije nitko nije sjetio ?

  • Barikb
    Barikb 7:20 18.4.2019.

    Napokon direktor koji je u 10 dana rješio problem brodogradnje.
    Super vijest. Čudno da taki manager ne radi u Samsungu, Ejplu ili Chevronu, ali
    sad će se te firmice potrgat za njega i za ove novinare koji tako pišu o njemu.
    Važno da je napokon nađen takav čovjek i da je sve dobro završilo.
    To je primjer kako se vodi firma gdje se puno krade, pogoduje i radnici polupripiti
    doslovno leže po škveru (samo ovi koji ne mogu spavat) , a jedan čovjek to ozdravi u 10 dana.

  • VasIsusK
    VasIsusK 7:00 18.4.2019.

    Frajer koji je ubio I unistio to brodogradiliste sad se pojavljuje s nekim planovima za spas. Samo kod nas.

Pogledaj ostale komentare na temu
Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!