Nova znanja za poduzetnike

Autor: Marta Duić , 01. listopad 2015. u 13:51
Foto: Dino Stanin/PIXSELL

Na edukaciji su saznali kada je pitanje o budžetu, koji je potrebno izdvojiti da bi kampanje bile uspješne, bilo da je riječ o oglašavanju na Googleu ili Facebooku, važno je prvo odrediti cilj koji želimo postići oglašavanjem.

Na Poslovnom uzletu grada Gospića poduzetnici, obrtnici i poljoprivrednici su imali priliku poslušati edukacije Ministarstva poljoprivrede na temu plasiranja poljoprivrednih proizvoda na tržište i kako za to dobiti novac iz EU fondova, HBOR ih je naučio kako financirati početak i razvoj poslovanja te na koji način financirati ulaganja u kontinentalni turizam. Saznali su i kako napisati kreditni zahtjev koji će bankama biti neodoljiv, kako osvojiti tržište učinkovitim i povoljnim oglašavanjem na Googleu i Facebooku. HGK ih je informirao o načinima razvoja ruralnog i kontinentalnog turizma u Ličko senjskoj županiji, a na edukaciji HT su saznali kako uz Cloud usluge ured može biti tamo gdje ste Vi.

Na edukaciji su saznali kako kada je pitanje o budžetu koji je potrebno izdvojiti da bi kampanje bile uspješne, bilo da je riječ o oglašavanju na Googleu ili Facebooku, važno je prvo odrediti cilj koji želimo postići oglašavanjem. Kako kaže Krešimir Koružnjak, jedan od stručnih predavača projekta Poslovni uzlet, od ciljane dobiti koju želimo ostvariti oglašavanjem u prosjeku se odvaja 8 – 10 posto za oglašavanje i to predstavlja naš budžet.

˝Važni čimbenici kod određivanja budžeta su i naša konkurencija, jedinstvenost našeg proizvoda ili usluge na tržištu i vrijeme u kojem želimo postići rezultate. Za uspješnost kampanja na obje platforme više utječe kvaliteta izrade i sadržaj naših oglasa od novca koji smo spremni potrošiti na oglašavanje. Stručna osoba će maksimalno iskoristiti budžet što u konačnici utječe na pozitivan ROI. Uz sve prednosti online marketinga u odnosu na klasično oglašavanje, a tu prvenstveno mislimo na doseg, ciljanje, mjerljivost i optimizaciju, kao i činjenicu da je sve više ljudi online, teško da danas možemo zamisliti poslovanje bez digitalnog marketinga˝, poručio je Koružnjak.

Na edukaciji HGK naglašeno je kako su novi trendovi, pa tako i u turizmu, okrenuti prema povratku izvorištima, stoga seoski turizam postaje činitelj revitalizacije života turista i života određene ruralne sredine u kojoj se razvija. Kako kaže Irena Banić iz HGK kvaliteta koja se odražava u slojevitosti i mnogobrojnosti usluga postaje misao i ideja vodilja i put ka novom razvoju turizma Ličko-senjske županije. ˝Strategiju razvoja turizma treba temeljiti i osmišljavati na konceptu kvalitetnoga selektivnog i ekološki održivog turizma, na turizmu izbalansirane turističke ponude i potražnje, na obiteljskom turističkom gospodarenju, oslanjajući se na autohtone posebnosti i na sve veću orijentaciju turističkog tržišta u korist selektivnih vrsta i programa u turizmu, na održivom očuvanju resursa. Turizam u ruralnom prostoru Ličko-senjske županije jedan je od ključnih čimbenika u obnovi i održivom razvitku ruralnih sredina˝, kaže Irena Banić iz HGK .

Kako tvrdi Banić, bogatstvo prirodne i kulturno-povijesne resursne osnove Ličko-senjske županije potvrda su njenog turističkog potencijala. Naravno nužno je i ulaganje u ljudske resurse te razvijanje turističkog identiteta destinacije.˝Kako je jedan od problema stav lokalnog stanovništva kojemu nedostaje motivacije, kreativnosti, inovativnosti, potrebno je lokalno stanovništvo kroz cijeli niz aktivnosti otvarati prema prihvaćanju različitosti, prema shvaćanju turizma kao interkulturalne komunikacije i zajednički još puno raditi na stvaranju lokalnog identiteta i prepoznatljivosti˝, zaključuje Banić.

HBOR kao posebna financijska institucija u Hrvatskoj ima jedinstvene uvjete kreditiranja, a polaznici edukacije saznali su što HBOR financira, po kojim kamatnim stopama te kako uz njihovo kreditiranje i uvjete koje nude mogu postati konkurentniji u svom poslovanju. ˝Izvore kreditiranja koje HBOR nudi treba znati iskoristiti u svoju korist, a upravo one koje nude, druge komercijalne banke nemaju u svojim ponudama˝, poručila je Draženka Draženović Kostelac.

Kako tvrdi Draženović Kostelac, HBOR nudi povoljnije rokove otplate, čak i do 17 godina s nižom kamatnom stopom i počekom kakav nema ni jedna banka. Na usluzi poduzetnicima su i njihovi područni uredi u Osijeku, Gospiću, Puli, Rijeci i Splitu koji savjetuju i ostvaruju komunikaciju s poduzetnicima te jačaju njihovu kompetenciju ponudama i savjetima.

Komentirajte prvi

New Report

Close