Nova TV i dalje najgledanija, RTL nadmašio HTV 1

Autor: Poslovni.hr/Hina , 10. studeni 2015. u 14:47
Foto: Jurica Galoić / Pixsell

Prema istraživanju, nastavlja se trend pada gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije.

Program Nove TV i dalje je najgledaniji u Hrvatskoj i u listopadu je imao 23,39 posto gledanosti, a RTL sa 17,62 posto nadmašio HTV 1 koji ima 14,11 posto gledanosti, podaci su posljednje mjesečne analize gledanosti televizijskih programa objavljene na stranicama Agencije za elektroničke medije (AEM).

Prema istraživanju AGB Nielsena najgledanija emisija u listopadu u ciljnoj skupini populacije starije od četiri godine bio je Dnevnik Nove TV s 18,87 posto, a slijedi prijenos nogometne utakmice Malte i Hrvatske na HTV 2 s 18,31 posto AMR-a (average minute rating) kojim se  označava prosječan broj ili postotak pojedinaca određene ciljne skupine koji su gledali određeni kanal ili emisiju.

U top deset najgledanijih emisija, prema analizi AGB Nielsena, čak sedam ih je s HTV 1 i HTV 2,  tri je iz programa Nove TV, a RTL u listopadu nije imao niti jednu emisiju u top deset najgledanijih u toj ciljnoj skupini.

Prema istraživanju, nastavlja se trend pada gledanosti glavnog programa Hrvatske televizije. HTV 1 je u listopadu imao 14,11 posto gledanosti, a prema posljednjim podacima na stranicama Agencije za elektroničke medije objavljenima u srpnju HTV 1 je u lipnju imao 15,15 posto gledanosti. Prema ranijim podacima AEM-a,  HTV 1 je u svibnju imao 15,3 posto, a u travnju 16,16 posto gledanosti.

Gledanost HTV 2 u listopadu iznosila je 7,78 posto, a gledanost HTV 3 i HTV 4 ustalila se na manje od dva, odnosno oko tri posto. Treći program HTV-a ima 1,72 posto a četvrti 3,08 posto SHR-a (share) kojim se označava prosječan udio u gledanosti pojedinog kanala od određene ciljne skupine koja u određenom trenutku gleda televiziju.

Prema istraživanju AGB Nielsena, u listopadu smo proveli 5,5 posto više vremena gledajući televizijske programe nego u istom razdoblju prošle godine. Prema podacima koji su reprezentativni za kompletnu populaciju stariju od četiri godine koja živi u kućanstvu s ispravnim televizorom (4.090.004 stanovnika), prosječan broj minuta gledanja televizijskog programa po pojedincu u listopadu je iznosio 267 minuta, a u istom razdoblju prošle godine 253 minute.

Komentirajte prvi

New Report

Close