Nova strategija ulaganja LRH zbog prilagodbe kupcima?

Ambasador bi trebao postati jedan od najboljih hotela na Kvarneru i u široj regiji/Nel Pavletić/PIXSELL Ambasador bi trebao postati jedan od najboljih hotela na Kvarneru i u široj regiji/Nel Pavletić/PIXSELL

Poslovni plan tvrtke korigiran je, odstupa se od prakse minimalnih investicija iz vlastitih izvora.

Podizanje kvalitete, a ne širenje kapaciteta  - nova je strategija ulaganja opatijske hotelske kuće Liburnia Riviera Hoteli (LRH), kojom se tvrtka većinskog vlasnika Darka Ostoje navodno prilagođava željama potencijalnih kupaca.

U povodu korekcija poslovnog plana za razdoblje 2016.- 2020. objavljenih na Zagrebačkoj burzi, navedeno se može čuti i u redovima malih dioničara.  Izmjene su im najavljene na skupštini društva, no sam Ostoja bio je nedostupan za komentar. U fokusu je tako i pitanje: Okreće li se LRH turizmu s 5 zvjezdica, odnosno kreću li Opatiju tretirati kao destinaciju za razvoj premium segmenta?  

Ispuniti zadatak
Potencirano je to i kroz aspekt rasta ulaganja. S gotovo 79 mil. kn većim investicijama (po novome ukupno iznose 409,3 mil. kn) kreću u šminkanje opatijskih hotela Admiral, Istra, Marina i Mediteran, a za 15-ak mil. kn povećavaju investicije u hotel Ambasador (i vilu) - na ukupno gotovo 120 mil. kn, što je posljedica zahtjeva riječih konzervatora.

 

79 milijuna

kuna toliko će se dodatno uložiti do 2020., tj. ukupno 409 milijuna kuna

U cilju podizanja na 5* projektanti su, doznajemo, dobili zadatak napraviti jedan od najboljih hotela na Kvarneru i u široj regiji, a oni koji su projekt za novi hotel Ambasador imali prilike vidjeti reći će da će taj cilj i biti ispunjen.  Stoga se i danas, kao i nakon odlaska Igora Šehanovića koji je 7 godina vođenja LRH zaokružio s bonusom prema ugovorenoj formuli u odnosu na povećanje vrijednosti, ali i zbog činjenice ostanka na čelu FTB Turizma u Cavtatu gdje Ostoja drži blizu 90%, kalkulira da je nakon provedenog dubinskog snimanja LRH ipak pred prodajom, zbog čega je investicijski ciklus prilagođen potencijalnim kupcima uslijed mogućih drugačijih strategija.   

To ima smisla i u kontekstu da je tvrtka dosad investirala bez zaduživanja, u projekte koji brzo donose povrat, dok npr. obnovu Ambasadora financira s oko 110 mil. kn. kredita, ali i dalje je niskozadužena, no na rezultate pregovora trebat će još izgleda pričekati.  

Očekivani prihodi 
Kompanijske procjene očekivanih operativnih neto prihoda za 2018. od 310,5 mil. kn te plana prihoda za 2019. od 316,7 mil. kn i za 2020. od 358,7 mil. kn prate i procjene EBITDA-e: za 2018. od 94,8 mil. kn, za 2019. od 126,4 mil. kn i za 2020. od 148,6 mil. kuna. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Nemaš korisnički račun? Registriraj se ovdje! Prijavi se ovdje!