Direktor Supernove: Nismo gotovi, naš je idući cilj Istra

Autor: Darko Bičak , 29. travanj 2014. u 15:18
Paul Merdzo: Naš koncept shopping centra najbolji je odgovor na tešku ekonomsku situaciju

U Zagrebu imamo dozvolu za gradnju na više od 100.000 kvadrata. Po rezultatima se izdvaja centar u Zadru, koji već bilježi rast prometa 15-20 posto.

Uoči otvaranja Supernove Zagreb 22. svibnja njezin direktor Paul Merdzo za Poslovni dnevnik govori o daljnjim planovima vezanim uz taj projekt  kao i za cijelu Hrvatsku, gdje su dosad investirali 300 milijuna eura. 

Jeste li zaokružili svoj investicijski val u Hrvatskoj ili se on nastavlja? 
Definitivno nastavljamo s našim daljnjim angažmanom u Hrvatskoj. Sad smo se usredotočili na kvalitetno upravljanje našim postojećim centrima, dok za centre u Zadru i Zagrebu planiramo nove faze razvoja. I te kako vjerujemo da u Hrvatskoj ima prostora i mogućnosti za ulaganja u nove projekte, a nama se kao vrlo zanimljivo tržište izdvaja regija Istre.

 

50milijuna

eura uloženo je u Supernovu Zagreb

Koliko vam je kriza i promjena planova vezanih uz Supernovu Zagreb poremetila planove u Hrvatskoj?
Prema prvoj ideji riječ je bila o golemom projektu, što je uključivalo i poslovni neboder, no zbog problema u postupku ishođenja dozvole početak radova je bio odgođen, a to je bila velika šteta jer su zakupci bili jako zainteresirani da budu dio vodećeg regionalnog centra. Uslijedila je gospodarska kriza, a već je tada konkurencija na tržištu shopping centara Zagreba i okolice bila jaka, pa promijenili strategiju koja je rezultirala gradnjom shopping centra i shopping parka. 

Imate li već planove za 2. ili 3. fazu razvoja Supernove Zagreb? 
Na osnovi lokacijske dozvole dopuštena nam je gradnja na površini većoj od 100.000 kvadrata, pa planiramo poduzeti i neke nove elemente na projektu Supernova Zagreb. U ovom trenutku, shopping centar i pripadajući park zadovoljavaju naše poslovne ambicije. Nakon otvorenja, razmotrit ćemo daljnje korake. 

Koliko se vaš projekt trgovačkih parkova u Hrvatskoj pokazao uspješnim? 
Iznimno smo zadovoljni rezultatima koje postižu naši centri u Hrvatskoj, a posebno shopping centar u Zadru i shopping park u Varaždinu. Izdvojio bih rezultat centra u Zadru, koji već bilježi porast prometa od 15 do 20 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Drugdje (Karlovac, Sisak, Slavonski Brod i Šibenik) ostvarujemo jako dobru tržišnu poziciju. Koncept shopping parka koji smo razvili u Hrvatskoj, Austriji i Sloveniji pokazao se uspješnim u sve tri zemlje. Smatram da je takav koncept shopping centra najbolji odgovor na tešku ekonomsku situaciju.

Komentirajte prvi

New Report

Close