Niki Buliću i treći mandat direktora Glavnog ureda HTZ-a

Autor: Eleonora Dukovac , 29. listopad 2007. u 06:30

U 2008. HTZ računa s porastom fizičkog turističkog prometa od dva do tri posto, ukupnog prihoda od 5 posto, uz cijene više za tri posto

Niko Bulić treći je put izabran za direktora Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice, pa će za kormilom nacionalne turističke organizacije ostati još iduće četiri godine. Ovu poziciju obnaša od 1999. i bio je jedini prijavljeni kandidat kojemu je mandat jednoglasnom odlukom ponovno potvrdilo Turističko vijeće HTZ-a, u sklopu Dana turizma u Cavtatu. Obrazloženo je da su mu prethodni mandati bili uspješni te da ima sve uvjete za ovu poziciju. Bulić najavljuje kako bi godinu mogli zaključiti s više od 56 milijuna registriranih noćenja, što je 11 milijuna više, odnosno povećanje od 6 posto u odnosu na lani te uz stopu rasta od 7,5 posto u turističkim dolascima. Očekuje se 7 milijardi eura ukupnog turističkog prihoda – 10 posto više nego prošle godine. U 2008. godini HTZ računa s porastom fizičkog turističkog prometa u Hrvatskoj od 2 do 3 posto, te ukupnog prihoda od turizma od 5 posto, odnosno na 7,27 milijardi eura. Procjenjuju da bi cijene u hrvatskom turizmu u 2008. godini trebale porasti prosječno za 3 posto. “Snažan zaokret u radu bit će smanjenje broja sajamskih nastupa u inozemstvu – predviđeno ih je 35 manje, ukupno 80. Racionalizirat ćemo i broj poslovnih radionica izvan zemlje, bit će ih 21 manje jer od gospodarstvenika ipak zahtijevaju predugo izbivanje s radnih mjesta. Usporedo se povećava broj poslovnih radionica međunarodnog karaktera u Hrvatskoj, predvidjeli smo ih najmanje četiri u Istri, Kvarneru i Dalmaciji. Direktori naših predstavništava u svijetu dobili su nalog da potiču ključne turističke igrače i organiziraju radionice u Hrvatskoj i obilaske regija”, kaže Bulić za Poslovni dnevnik. Bivši ministar turizma kao novost ističe i snažniju promidžbu kontinentalnih turističkih klastera: Slavonije i Baranje, Središnje Hrvatske te Zagreba, uz ravnomjernu zastupljenost obalnih regija. U promidžbenim porukama, kaže Bulić, dodatno će se promovirati Hrvatska kao kamping destinacija i zemlja za smještaj kod domaćina. Najavljuje i niz poslovnih radionica po regijama u kontekstu provedbe Strateškog marketinškog plana hrvatskog turizma. Financijski planovi HTZ-a za 2008. govore kako bi trebali raspolagati sa 228 milijuna kuna ukupnih prihoda, odnosno s oko 8 posto više nego ove godine, a toliko će iznositi i ukupni rashodi. Među prihodima najveće povećanje od 23 posto ili 90 milijuna kuna trebalo bi im stići iz državnog proračuna. Za oglašavanje se planira utrošiti 65,5 milijuna kuna ili 15 posto više nego ove godine.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Do kada više isti ljudi koji ne znaju kako treba, do kad?????

New Report

Close